Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dovolená 2050

20. 08. 2017
5
8
1431
Autor
bixley

Ahoj, Jarko, tak kam jedete letos na dovolenou?

Ahoj, Radko. No my jedem koncem července do Antarktidyl, to budou akorát ty největší vedra.

To děláte dobře, tam je snesitelně kolem nuly. Doufám, že uvidíte tučňáky, nám se to loni nepodařilo.

Na tučňáky je Pavel připravenej, má na to speciální dalekohled. A kam jedete vy?

My budem v červenci a srpnu v naší zemljance. Tam bude těch dvacet stupňů, když budou venku čtyřicítky. Já aspoň zpracuju pomeranče a ananas, co pěstujeme na zahradě. Uvažujeme taky, že tam zasadíme palmy, aby tam byl větší stín.

Jé, ananas, co z toho děláš? Kompot?

Jo, nejčastějc kompot, ale taky ho suším do buchet. Ta ananasová bábovka je skvělá.

Takže vy letos nikam nejedete?

Ale jo, ale až v listopadu. To bude na chatě příjemnejch pětadvacet a v rybníku málo lidí.

To je rozumný. Aspoň tam nebude narváno. A nespálíte se. Jedna známá z toho opalování ve čtyřicítkách dostala rakovinu kůže.

Na to já si dávám pozor.  Na slunko chodím jen na chvíli, během července a srpna ostatně vycházím ven jenom v noci.

To mi povídej. Jedna kolegyně už si domluvila se šéfem noční směny kvůli horku.

To by nebylo špatný. Ty, hele, já už musím jít, smažím k večeři cvrčky a nějak se mi to pálí. Tak ahoj a hezkou dovolenou.

Ahoj, dobrou chuť.

 


8 názorů

bixley
04. 04. 2021
Dát tip

Já taky ne. :-)


Jamardi
04. 04. 2021
Dát tip

Uvidíme, jak to bude. Netěším se na to.


bixley
05. 09. 2017
Dát tip

I budoucnost musí brát člověk s humorem... :-)


Lakrov
05. 09. 2017
Dát tip

Přesto ža (ajkio obvykle) nečtu název a jméno autora, dýchne z toho na mě  hned od začátku atmosféra globálního oteplování,  podaná humorným tónem na přibězích obyčejných lidí.  Tip.  


bixley
21. 08. 2017
Dát tip

No právě, ještě že tu už nebudem...


agáta5
21. 08. 2017
Dát tip

:))) jj, asi tak nějak to bude až my tady nebudem :)))


Gora
21. 08. 2017
Dát tip

Vtipné, a trochu mrazivé /hlavně ten hmyz na talíři:-)/

Škoda, žes dialog nenaznačila aspoň pomlčkami na začátcích přímých vět.


K3
20. 08. 2017
Dát tip

:) :) :)- T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru