Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Systém

30. 08. 2017
11
12
1196
Autor
zvedavec

Jednej noci mala Pravá noha mimoriadny sen. Ten pretransformoval celý jej náhľad na život a svet. Pravá noha konečne pochopila, že  „jej sloboda je nadovšetko“  a „najdôležitejšie je plniť vlastné sny, a nie ciele iných“.

Prehliadla.

 

Rozkazovačná Hlava, zvyknutá, že ostatní do bodky a bez reptania vykonajú jej návrhy, aj v to ráno po svojom vyhodnotila situáciu a vyslala ako vždy poslov do celého Tela, aby každému v Tele oznámili, čo je nutné robiť.

Lenže Pravá noha nedala na staré zvyky a vedome počúvala už vlastné túžby. A zbierala sily.

Rozhodla sa preskúmať, čo vlastne chce. K tomu bol potrebný pokoj. Preto ostala pokojne ležať v posteli aj potom, keď prišli poslovia a oznámili, že treba vstať, ísť okamžite na WC, ako poprosil Hlavu Močový mechúr, potom do kuchyne, aby umožnila Ústam najesť sa...

 

A ďalej?

Veď ako som písala: Pravá noha pochopila, že odteraz nie potreby iných, ale tie vlastné sa má snažiť plniť.  

Ľavá noha urobila krok, neosvietené časti Tela sa zdvihli...


12 názorů

bez pravej nohy nič nezmohli a...počúrala sa? :)*


Lakrov
14. 09. 2017
Dát tip

Jako to vlastně dopadlo, ptám se po dočtení a napadá mě, že tu nastolenou  "systémovou chybu" šlo (literárně) využít lépe, ale možná je to  celé jen předzvěst nevysloveného, leč nutného pádu, k němuž to sepěje.  


vesuvanka
05. 09. 2017
Dát tip

Pěkně napsané :-))) TIP


zvedavec
31. 08. 2017
Dát tip

Ďakujem Vám všetkým, milí Písmacki kamaráti, za prečítanie a pripomienky


Oldjerry
31. 08. 2017
Dát tip

Toto je tak dobre napísané, že by sa to dalo pripasovať na českú politickú scénu... *


zvedavec
31. 08. 2017
Dát tip

je veľmi príjemné čítať to, Dodola, potešila si ma :)


Dodola
31. 08. 2017
Dát tip

:-)

ráda tě zas vidím, zvedavec


Čudla
30. 08. 2017
Dát tip

/*


Gora
30. 08. 2017
Dát tip

Pravá noha v tom způsobila pěkný zmatek...přesto jí fandím:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru