Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na zdi

09. 04. 2002
2
0
1770
Autor
zolli

Na Kampě je zeď. Né nemyslím tu oficiální. Já myslím tu u vody. Tam jsem před časem, jedno dopoledne, zabloudila. Byla sem v dost sklíčené náladě, protože jsem udělala s kámošem průser a moc mě to mrzelo. Jsem prostě velká voda a někdy se valím dost bezmyšlenkovitě. Na té zdi jsem se dočetla fajn krédo, kterým se snažím řídit. Stálo tam: „Přítel je někdo, kdo Ti dá svobodu být sám sebou.“ Tak, snad jako omluva, nebo jako memento tuhle kravinu: Jooo promin Jene, občas se mi prostě ještě stále valí vody nekontrolovaně, ale už buduju hráze a zpevňuju břehy!

 

Nemalovat čerty na zeď,

to se řekne lehce,

jenže mně se s barvičkama

vůbec přestat nechce…

 

Nemalovat srdíčka

na zatuchlý zídce?

Ale co pak, pro pána,

čmárat na omítce?

 

Možná takhle citáty?

Sgrafita dala radu.

Máš-li opravdu rád,

dej volnost kamarádu.


Lee
04. 05. 2002
Dát tip
my letci máme ocelové ptáky ? :-) credo the best...

Amanda
21. 04. 2002
Dát tip
Pekny moc s tim credem se naprosto ztotoznuju :-)

Vio
10. 04. 2002
Dát tip
Já nevím, ale tuhle jsem slyšel taky "... tak vzlétni, ptáku... a padni na hubu..." ;-)

zolli
09. 04. 2002
Dát tip
Nepište mi sem, že to je totální....(no vy víte co), já to vím dobře i bez Vás :o))))

Bacil
09. 04. 2002
Dát tip
Je to totální, ale stejně se tomu směju :o)))))))) až tak že tip.

Vio
09. 04. 2002
Dát tip
;-) leť, ptáku, leť

Print
09. 04. 2002
Dát tip
:-)*!!!

Armand
09. 04. 2002
Dát tip
yap :)

zolli
09. 04. 2002
Dát tip
Vio, co to máš za kámoše?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru