Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moderní umění

01. 09. 2017
5
7
933
Autor
Danny
Návštěvník muzea se díval na dvě sochy. Zatímco ta první byla podobná té druhé, ta druhá nebyla té první vůbec podobná.

7 názorů

Kočkodan
11. 09. 2017
Dát tip
Je dobre, ze jsi uskutecnil prenos snu na sít vsech sítí. Doslo totiz k loudení. Ne, to není presné, chybí predpona "vy". A copak asi bylo vyloudeno? Ano, správne - úsmev. Podobný tomuto: :-)

Josephina
05. 09. 2017
Dát tip

to je jako když jsem v galerii narazila do zrcadla ... a omlouvala se ...


Hugo Ramon
04. 09. 2017
Dát tip

Jako máma s dcerou :-) ksichty sedí a naturel může být ouplně jinde.


Alenakar
04. 09. 2017
Dát tip

Já jsem si při četbě tvé hříčky vzpomněla na historku o tom,jak jednonohý a jednooký král hledal malíře,který by namaloval jeho realistický ale reprezentativní portrét. Všem,kteří ho zpodobnili naturalisticky dal srazit hlavu. Vyhrál to ten,který jej zobrazil z oné nepoškozené strany vsedě na koni. Obraz nelhal a působil reprezentativně. Malíře - diplomata král bohatě odměnil. Tip přidávám za to,že tvoje hříčka může vyvolat zajímavou diskusi.


Danny
04. 09. 2017
Dát tip
Alenakar: myslel jsem to jako paradoxní vtip. Napadl mě ve snu a bylo tam silné "vnuknutí" dát ho po probuzení na net.

Alenakar
04. 09. 2017
Dát tip

Nevím,jestli jsi to třeba nemyslel jako hádanku. Kdyby třeba sochy stály vedle sebe z profilu a zobrazovaly by stejnou osobu,přičemž ale jedna ze soch  by byla jen torzem,které by mělo z jedné strany značně poškozený obličej,pak by platilo to,co píšeš.


agáta5
01. 09. 2017
Dát tip

:)) na tohle snad ani komentář není :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru