Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tvořivá síla

04. 09. 2017
2
3
785
Autor
Ozzozorba

Může někdo zakázat housence, aby se nestala motýlem? Může někdo zakázat myšce, aby si neolizovala čumáček a neprotahovala si vousky?  Může někdo zakázat trávě, aby rostla? Ano, můžeme sice travinám, myškám i housenkám znemožnit, aby si nabíraly nektaru světa, aby se vyvíjely a vzpínaly až k nebi, ale nemůžeme zastavit jejich toužení po bytí, po přirozenosti.  Můžeme postavit mrakodrapy, vysušit jezera, ale nikdo nemůže zastavit přirozenost, se kterou se tvorové rodí a ve které umírají, protože je nekonečná, má veškerou moudrost a moc. 


3 názory

Ozzozorba
05. 09. 2017
Dát tip
Promyslel jsem to, a tvůj návrh je správný. Ale už to nechám tak, pro výstrahu a ponaučení. Dikas.

Ozzozorba
04. 09. 2017
Dát tip
My všichni se plácáme v polostínu, oddělující skutečné od neskutečného.

patrio
04. 09. 2017
Dát tip

Díky za to, že nad přirodou nemáme takovou moc.

 

Nejsem si jistý, v češtině celkem plavu, ale nejsou ty dvojité zápory blbost? Nebo mě to aspoň moc nejde přes pysky. 

zakázat myšce, aby si neolizovala čumáček - >zakázat myšce olizovat si čumáček 

Ale nevim, promiň jestli plácám blbosti :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru