Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To vše nazvou misií...

18. 09. 2017
8
7
738
Autor
Muamarek

 

 

 

Před volbami hlasy kvasí

po volbách je vylijí

Zažehráme na počasí

a že vlastně všechny trasy

vedou kamsi k Pýthii

 

 Ten i onen guláš dá si

Prý se všechno vyvíjí

Kdo má klíče, bere z kasy

každý s každým cizopasí

v erbu má pak lilii

 

 Billboard láká „slušné“ masy

„slušní“ mají linii

ti prý zpustlé strany spasí

Ty je k sobě vinou lasy

slov, jež mozek vymyjí

 

 Byla vytažená z basy

láhev piva. Připijí

na zdraví nám ti, kdo hasí

oheň olejem a asi

to vše nazvou misií...

 

 


7 názorů

Safián
18. 09. 2017
Dát tip

Marku, ten zpočátku pěkný trochej se ti v závěru trochu rozjel. Řekl bych, že tak, až to básničce ublížilo. Tam, kde by měla být nejúdernější se rozpadá. Ale i tak sympatický pokus o soudobou satiru.


Muamarek
18. 09. 2017
Dát tip

Aleno, Kočkodane, Goro, Safiáne, Nostalgie - jsem rád, že jste se tu stavili a komentovali, díky.

 

 Krásný den všem :-)))

 

Marek


Safián
18. 09. 2017
Dát tip

Nostalgia: Srandovní názor. myslím ten: dnes je přijímáno ... Kým? Kluky, co spolu držej? Nebo intelektuální elitou, jejíž poezie, pokud ji ještě píše, vypadá tak, jak vypadá. Připomíná mi to velkohubé sebevědomí našich fotbalistů nebo hokejistů, kteří už dávno nejsou tím, čím bývali jejich předchůdci.


Není mi blízká ani forma ani obsah, ale řekl bych, že před pár desetiletími by to bylo dost dobré. Ergo oceňuji  /*

Celkově je to na zamyšlenou. Ten vztah k formě - to co dříve lidi vykoplo z ponožek, dnes je považováno za slabý průměr. A patetický "ale od sdrce" průjem kde koho, který by byl považován za průjem napříč veškerou historií, je dnes přijímán jako průměr, protože je "od srdce". Inu...sranda.


Gora
18. 09. 2017
Dát tip

Jste boží....Marku a Luboši:-)) zasmála jsem se dosytosti:-)


Kočkodan
18. 09. 2017
Dát tip
Nebud clenem tupé hordy, nejlíp porád, furt a navzdy, nedej prosím na bilboardy, bozský úsmev vlkodlaku, jiný pohled doprej zraku, treba na kvet v spáre dlazby. (bozsko-vlkodlací smajlík)

Alenakar
18. 09. 2017
Dát tip

Muamarku,

škoda,že se v dnešním denním tisku už poezie vůbec neobjevuje. Ani ta satirická. Toje básnička by se skvěle uplatnila v nějakém bojovném periodiku a la první republika. Tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru