Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HOŘKÁ CHUŤ LÁSKY

09. 04. 2002
5
0
2412
Autor
houmles

Prolog is a programming language with precise operational meaning that borrows its basic concepts from logic programming.

HOŘKÁ CHUŤ LÁSKY



Sympatická sedmnáctka Nula F. prožívá klasické radosti i starosti dnešních nezáporných čísel. Na středně těžké Mendeljevově tabulce se jí docela líbí, se spolubydlícími na privátě to hází, v pohodě, a shání si ucho, aby nemusela trávit celé letní prázdniny doma s rodiči (hlavně mámou) heligonku a její rodinu.


Celkem poklidný tok událostí naruší seznámení s vysokopůsobícími Akfjafem a Akdubem. Akfjaf a Akdub jsou hezcí, milí, oblíbení...


Byla by z toho velká láska, kdyby Nela postupem času nezjistila, že není vechno hovno, co se třepetá, a milý napůl Akfjaf - napůl Akdub není až tak dokonalý vysněný sen. Tím spíš, když jede na brigádu coby pomocná síla v kuchyni, kde vedoucím party montérů je mimo jiné i obyčejný Olda, vsech ostatních Jacksonů brácha.


Olda má salám, Nula má Oldu, Olda má všechno.
Má však i něco navíc - tvrdý játra a katapult.



To preci nemyslite vážně! - Zarazil mne doktor.



Tak dobre. Zkouším jinou a doktor nebezpečně bliká očkama z lampy na okno a zpět, přičemž rukou v kapse zběsile chrastí klíčema. Vy jste kdo? Zeptá se mne zcela bez varování.



..zdravím všechny. Ty, co zabloudili na moje stránky náhodou, i ty, co je hledali cíleně. Zvlášť pro ty druhé jsou určené následující řádky. V době počítačů, Internetu a elektronické pošty už mě totiž moc nebaví odepisovat na spousty dopisů, co mi chodí s prosbami o nějaké informace jak o mně, tak o mých knížkách. A protože se dají sehnat jen v málokteré encyklopedii, tak aspoň něco málo tu na sebe prozradím. Na referáty, SOČky a různé práce do školy určitě budou stačit.



Ale ale ale.. klove doktor do pravítka a mrská kotníkem pravé nohy.. Cokoli řeknete bude použito pro váš klid.



Pro větší klid posluchačů vychází z šatny baba šatnářka s pěti kabá..
Pro tentokrát se pozastaví i autor palmových listů, neboť zahlédne svůj hubertus. Vypravěč nenápadně využívá shonu a jak široký tak dlouhý se sveze k zemi. Opodál letící kanárek taktéž neváhá, využívá nastávající paniky a mění dráhu letu, díky čemuž přistane zcela nešťastně přímo do onoho inkriminovaného svrchníku. Ale zde už opět dejme slovo autorovi:



Prázdninový příběh o tom, co všechno se dá dělat a stihnout v průběhu dvou týdnů:



1.den

každá mince má dvě strany. Slunce, prázdniny, letní lásky a patnáct let nucených prací.

2.den

každá mince má dvě strany. Slunce, prázdniny, letní lásky a patnáct let nucených prací.

3.den

každá mince má dvě strany. Slunce, prázdniny, letní lásky a patnáct let nucených prací.

11.den

každá mince má dvě strany. Slunce, prázdniny, letní lásky a patnáct let nucených prací.

14.den

každá mince má dvě strany. Slunce, prázdniny, letní lásky a patnáct let nucených prací.

3.den

každá mince má dvě strany. Slunce, prázdniny, letní lásky a patnáct let nucených prací.

Dá se toho udělat opravdu dost.

Naproti tomu čtrnáct dní strávených na trampu, to jsou pojmy, které znějí Lucce, hlavní hrdince příběhu, jako ta nejkrásnější hudba.

Mohou za to především kluci, které Lucie a její dvě kamarádky, Jana a Dominika, potkávají. Krásné prázdniny však poznamenají všechny tři.




Obecenstvo jásá - autor si hraje s ohněm! Jak lechtivé!




Šestnáctiletá studentka obchodní akademie, Radka Stachová, je samolibá, rozmazlená, nad ostatní povznesená a značně nesnášenlivá dívka.
Které tyto vlastnosti má její matka, patřící k maloměstské honoraci? Aha. A tady je již v nouzi i psychiatr.





Alojzia_W
22. 05. 2006
Dát tip
taky prijemny bordel*

sidonia
18. 02. 2006
Dát tip
ty vole, hehe... zajimavy a smala se a smala *t

aquapolo
30. 10. 2005
Dát tip
dobrý, ale absolutně nevim co si o tom mylset:o)

aquapolo
30. 10. 2005
Dát tip
dobrý, ale absolutně nevim co si o tom myslet:o)

***

Jurik
12. 04. 2002
Dát tip
lalala la lalalalalalalala :o)

Aki
10. 04. 2002
Dát tip
tý brďo, jsem z toho nějak muflon nebo co.... :o)

Nuitík
10. 04. 2002
Dát tip
chi chjůůů, no, je to super! ****

Cirilla
10. 04. 2002
Dát tip
**Jooo, natýrlich hodně skvělý*

houmles
09. 04. 2002
Dát tip
Pokud jste dočetli až sem, vřele vam doporučuji Nakoupit v knihkupectvích či antikvariátech dostatek růžové knihovny a cestou domů se stavit dámy v sexshopu, pánove v papirnictvi, popřípadě si po předchozí domluvě s partnerkou čí partnerem tyto role prohodit.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru