Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sebezpyt 14.11.17

14. 11. 2017
15
12
1143
Autor
Danny
v koutech času snažím se dosáhnout na přítomnost však ostré okamžiky z minulých dob stále hryzají a žhnou šlo by to seskládat jinak nebo je současný osud nakonec tou nejlepší možností? možností pokusů a omylů stínového divadla v Platónově jeskyni kde všechno je vidět pouze zprostředkovaně, trhaně, ex post možná je cílem, abych psal tím se celý proces završí dotknu se proudu tvoření, lidství, božství opracovávám každý zážitek až na dřeň možná je to jenom možná je to jenom "tak, jak to je"

12 názorů

srozumeni
25. 12. 2017
Dát tip
***

atkij
26. 11. 2017
Dát tip
... nebo jenom tak, ale ... tak, jak to je je kazdopadne rozhodnejsi, i pres urcitou mirnou vahavost...jak pobiram. Obsahove - sympaticky napsane. Okamziky hryzou misto hryzaji by mohlo taky byt.

Josephina
16. 11. 2017
Dát tip

ještě musíš vydat sbírku svých nej božštějších


hm...dosiahnuť na prítomnosť je často umením...mnohí sa topia v minulosti *


Umbratica
16. 11. 2017
Dát tip

Mám ráda meditativní básně. Závěr tvého textu je krásně ironický. - Kdybychom tak skutečně věděli  "jak to je" ! - Tip.


Spoukar
15. 11. 2017
Dát tip

dobré


Lnice
15. 11. 2017
Dát tip

život je prostě často krásný, tak jak je...


Dodola
15. 11. 2017
Dát tip

Potěšilo


guy
15. 11. 2017
Dát tip
To možná, hlavně v tom závěru, mi evokovalo tohle ..

agáta5
15. 11. 2017
Dát tip

jj, je to tak, jak to je a basta fidly :)


Gora
14. 11. 2017
Dát tip

Hezké, Danny


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru