Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To ty obouváš mi boty?

11. 04. 2002
4
0
2092
Autor
zolli

Říkám si, že na našich divadelních scénách chybí nějaká pěkná, inteligentní jednoaktovka. Tímto nabízím předním českým divadlům neotřelou hru, nenáročnou jak na kulisy, tak i na obsazení. Postavy: Tučným písmem: Vypravěč Kurzíva: Pracující feministka Její nezaměstnaný přítel. Děj se odehrává v malé předsíni panelového domu. Feministka je upracovaná žena, právě probraná z krátkého spánku po noční směně (odtud její mírné zmatení z identity partnera). Muž se právě vrací po probdělé noci s přáteli. Stran pak jazyka, v kterém je celé dílo vypracováno: Jedná se o čistý zollislang, takže jakékoli zdánlivě nesprávné tvarosloví je nenapadnutelné!

Od roboty do roboty!

Robka robí do soboty,

by zarobila na boty.

 

Od soboty do soboty

By bylo na nový boty

a von, boha, hned do sloty!

 

Ty, Botticelli, čim si ty boty zmatloval?

 

Od soboty do soboty

Robka robí Ti na boty

A ty si brodíš do sloty!

 

Bodejď bych nebrodil, ty káčo!

Já sem Boccacio!

 

Cák to? Ba ne ty musíš hinej bejt boss, ten Boccacio by na boty necák.

Že ty si zoveš Hieronymus Bosch?

 

Samý cány cácoro, zóvám si ty škorně z čapů a nevandruj do chlapů, než ti jednu cáknu.

 

BUM!!!

 

Šem ši hňeď žikala, že mám recht! Pšeci je BOŠ!!!

 


zolli
06. 08. 2002
Dát tip
Stando - tohle je docela veselej kousek

zolli
06. 08. 2002
Dát tip
Ty Stando, to nejni na sako, to při trhání lístků ti uvaděčka sebere i boty víš..? a hraje se to ve 4 cenové a celé se to prolejvá pívem :o))))

Amanda
30. 04. 2002
Dát tip
:-))) jeeee na to chci jiiit!!! :-)

zolli
12. 04. 2002
Dát tip
He moc se Sonáto nechechtej! Jednou mne budeš prosit, aby sis mohla zahrát alespoň vedlejší roli levé zouvané boty, ale pamatuj budu neoblomná. Zatím co bráška Jimík bude sklízet ovace v náročné roli vypravěče, po Tobě nevzdechne ani uvaděčka. ;o)))))

zolli
12. 04. 2002
Dát tip
avi pro Sonátku :o)

Albireo
12. 04. 2002
Dát tip
Hezký, líbí (*). A výměna názorů se Sonatinou je super!

Šminka
11. 04. 2002
Dát tip
:-DDDD Ty mě jednou zabiješ.....jsem se málem zadusila:-))))))

Cavalera
11. 04. 2002
Dát tip
já to vůbec nepochopil ... asi to bude tím, že nejsem pracující feministka._)))

zolli
11. 04. 2002
Dát tip
Cava, nebo nejsi bosss :o))))!

:-DDD ;-))) běž klouboku boš bot je plný koš

Cavalera
11. 04. 2002
Dát tip
hm ... a vůbec, já tu chroupám hrášek a myslím na ocásek ... teda ne ... myslím na něco jinýho ... asi ... asi ne ... já jdu .. ju.-)

papouch
11. 04. 2002
Dát tip
Bez klobouku boss natloukl si noss :-) parádní!!! píp

Bix
11. 04. 2002
Dát tip
:oˇ)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru