Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hřích

01. 12. 2017
9
9
938
Autor
Danny
spáchal jsem hřích že jsem se vměšoval do svých vlastních záležitostí

9 názorů

srozumeni
25. 12. 2017
Dát tip
Já se často vměšuju do svých záležitostí a pak mám hódně nejasno, ve všem možném...***

Josephina
03. 12. 2017
Dát tip

život je řeka, ta tě tak jako tak smete do proudu! ano, nevměšuj se do osudu! :-)


Dodola
02. 12. 2017
Dát tip

To nic asi nebude zas tak úplné nic... ale to už by ses musela zeptat autora, já jsem nastínila jen své vlastní pochopení a třeba jsem se netrefila :)


Dodola
01. 12. 2017
Dát tip

Já si dovolím chápat to tak, že když se ego vměšuje do našich záležitostí, stavíme jakousi byblónskou věž


cvrcka
01. 12. 2017
Dát tip

hm. pokud nevážně, pak neoriginálně, pokud vážně pak plané postesknutí.

A pak je tu rovina filosofická.

Ale moc jsi mě nepřesvědčil k diskuzi o vnímání slova hřích, vlastní a vměšovat se, tím textíkem.. ;) Jsem sice tomu nakloněná, už dlouho jsem nikomu nevykládala např. převratný chápání tzv. smrtelných hříchů, ale ...nepřesvědčil jsi mě :)

na pomezí banality a bezmezného impulsu, jako kdyby nebyla ani skulina pro smysluplné slovo.. Bojí se autor říct víc, anebo je řečeno v kostce vše chtěné? mhh. nerozpoznám a tedy ponouká spíš méně, než více.

 


Dodola
01. 12. 2017
Dát tip

:-)


atkij
01. 12. 2017
Dát tip

představuju si, o co asi jde a jak důležité tytp záležitosti jsou, ale určitě pekelně důležitý:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru