Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PORNOGRAFIE 1

02. 12. 2017
3
2
679
Autor
ludvik.toman

 

Milá Kristýno, spolužačko:


 

Tento mail bude upřímný – tak s ním nalož taky, jak nejupřímněji vůči sobě svedeš.


 

1/ Úplně jako první si začneš ode dneška vést deník v elektronické podobě, každý den povinný zápisek, vůči sobě co nejupřímnější.

Každé pondělí mi všechny tato zápisky pošleš jako týdenní hlášení.

Jasné?

Pokud ne, dál už ve čtení nepokračuj.


 

2/ Do 1 měsíce budeš mít pro mne hotov první obraz.

Na tom archeologickém nálezišti určitě zachycujete do půdorysů nálezovou situaci.

Jeden takový půdorys prostě vezmeš, a namaluješ ho – olejem nebo akrylem, nejlíp na plátno, to se ví.

Nebudeš přidávat žádné chýše, stromy, nebo pazourky.

Jasné?

Pokud ne, dál už ve čtení nepokračuj.


 

3/

Všechno rozmýšlení o tom obrazu přijde taky do elektronických zápisků deníku.

Výsledkem bude celá obrazová řada s názvem ARCHEOLOGIE – abys co měla do konce příštího roku vystavit v Ponorce.

Jasné?

Pokud ne, dál už ve čtení nepokračuj.


 

4/

Další rovněž bude souviset s tou archeologií jako kopáním co nejhlouběji v sobě samé.

Potřebuješ cosi takového jako sůl, jinak se už nezvedneš.

Tak poslouchej.

Kdysi na škole jsi byla ve stavu, kdy jsem si říkal, že pomilovat se s tebou by mělo cenu.

Včera jsem ten pocit neměl, všechny tu bývalou agresivní ženskost jsi ztratila.

Jestli ji chceš nabrat zpátky – přiber do 3 měsíců 5 kilo. Svaloviny.

Máš úplně vychrtlý zadek a nohy tě nenesou. Prostě: musíš nabrat podstavu.

Jíst a každý den běhat, úplně pomalu, bez potu, 2 kilometry, občas čtvrt hodiny vykopávat co nejvýš kolena.

Bez úsilí, s úsměvem.

Když to budeš dělat každý příští den, a sama!!!, garantuji ti, že se dostaví do 14 dní prožitek, který se jmenuje zen.

A ten tě potom povede dál.

Jasné?

Pokud ne, dál už ve čtení nepokračuj.


 

5/

Docela by se mi líbilo, kdybys začala vést tabulku, grafy, jak v tom zadku přibíráš a on se ti zpevňuje, třebas jednou týdně do deníku.

A tu tabulku, a spol., bys potom namalovala na jeden obraz.

Ale pozor: žádné malování portrétů, figury, nabo dokonce jejích detailů.

Jasné?

Pokud ne, dál už ve čtení nepokračuj.


 

6/

Když budeš poslouchat, do konce příštího roku bys mohla mít v kupě 14 takových obrazů.

Na výstavu v Ponorce.

Jistě víš, proč jsem použil zrovna číslo 14.

Do té doby se ti zpevní nejenom zadek, ale vytvaruji se ti i ňadra, k lepšímu změní výraz obličeje.

Na těch ňadrech ovšem zapracuj velmi usilovně, nejlepší je cvičení se 2 petkami 0,3 litru naplněných vodou – a kdybys pak stála opět za to, po té výstavě bych tě s chutí opíchal.

Jasné?

Pokud ne, dál už ve čtení nepokračuj.


 

7/

Na závěr mám tedy jen jedinou otázku: Chceš, abych tě opíchal?

Popřípadě ty mne.


 

Pokud ano, přeju ti, Kristlo, k účelu zdar co nejvyšší!

 


2 názory

agáta5
10. 09. 2019
Dát tip

:)) pobavilo


mND
02. 12. 2017
Dát tip

tohle má smysl, pokračuj


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru