Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PORNOGRAFIE 2

02. 12. 2017
2
0
551
Autor
ludvik.toman

 

Milá Kristýno, spolužačko, dovoluji si hlášení:


 

Neboť žádám-li tě, musím zejména já jít v tomtéž příkladem.


 

8/

Včera jsem, kromě Přerova a Ostravy, opět navštívil Olomouc.

Zejména z důvodu, abych si prošel všechny malé galérie, co tam za sortiment nabízejí uvnitř.

Proto není divu, že jsem se pustil do hovoru s vedoucím výstavní síně Caesar na náměstí.

Poněvadž žehral zejména nad výsledky voleb a z nich následujícím.

Což oboje mě naprosto nezajímá.

Proto jsem mu sdělil zhruba tento bonmot:

Uměleckým dílem nazvěme to, co jako sortiment nejsou mentálně schopni obsáhnout voliči Zemana, Babiše, Okamury, Filipa, jak i vůdců nejméně dalších 6 zdejších politických stran.

Umělec je potom ten, jenž nevyrábí podobná krmiva.

Sortiment těch malých olomouckým galerií není nežli takovými vyvařovnami, popřípadě krmelci, obdobně jako výroba třeba České televize nebo produkce českého filmu.

Výsledek voleb, na nějž potom žehrají, si vlastně vyrobili ti, kteří sami sebe nazývají umělci.


 

Pokud shrnu, v této zemi není umělců.

Což vedoucího galerie Caesar, na stěnách plno produktů těch nejsoučasnějších, proneseno z mých úst, leda tak dožralo.

Přesto jsem si jist, že v této zemi jsou jen pouze tací, kteří se nazývají umělci z prajednoduchého důvodu – z ohledů čistě prostitučních, jimiž se vbízejí nebo podlézají platícímu publiku.

Shrnuto, a platí již od Aristotela: Hezký, popřípadě líbiti se, není estetická kategorie.


 

9/

Proto se i nadále budu zabývat tebou jako potenciální píchačkou.

A nutit tě, abys k činkám z petláhví 0,3 a pravidelným běhům přidala kvůli nutné pevnosti těla i skoky přes švihadlo.

Neboť vzápětí ti nabízím účast, popřípadě přímo spolupráci, na čemsi veřejně pornografickém – a to se bez případné perfektně vyhlížející tvé nahoty neobejde, byť příští téma nevyžaduje, aby ses v jeho rámci vůbec svlékala.

Ale tělo vábivě pevné bys i tak mít mohla.


 

10/

Na žádné ženské z mé generace podíl na takovém úkolu žádat nemohu: přece se jedná o mentálně zcela zdecimované voličky rovněž i tělesně zcela zdegenerované, v obojím případě díky jejich vlastnímu chronickému nezájmu.

Ani bych se nenamáhal související důvody a konsekvence jim vysvětlovat, nepochopily by, zcela tupé, neboť supermarkety tento sortiment nenabízejí, vysílání zdejších televizí rovněž ne.


 

11/

Pro začátek příštího úkolu, jehož promýšlení budu věnovat čas následujících 4 zimních měsíců, ti zatím mohu sdělit pouze toto:

Bývala před pár roky na internetu taková móda, že se zejména dívky nechávaly fotit v polohách a situacích mrtvých obětí znásilnění, vražd a incidentů, tedy způsobem vizuálních rekonstrukcí událostí, jak jsou obvykle popisovány a ilustrovány v bulvárních novinách.

Dokonce vznikl tímto způsobem jakýsi subžánr, dokonce nazvaný jménem.

Poněvadž to bylo před pár roky, dotyčné slovo jsem zapomněl.

Začnu se po něm pídit, ptát, odedneška, třebas se dozvím.

Bez nazvání totiž není možný začátek čehokoli.


 

12/

Mám téma, které by se dalo zpodobit takovýmto rekonstrukčním způsobem.

Odehrálo se na podzim roku 1949, v jednom lese byl kdosi zastřelen, dokonce má dva kilometry nazpátek pomník.

Jednalo se o muže, s případnou tvou pomocí bychom někdy v dubnu zrekonstruovali na stejném místě s tebou jako figurantkou – takovouto pornografií, znevažujícím skandálem, bez nahoty, bychom tak o to zvýrazněněji připomenuli voličskému okolí původní závažnost věci.

Doposud dějinně ovlivňující, alespoň mou, současnost.

Dochovaly se původní záznamy místa činu, topografická situace, snad bych je z dotyčného archivu vymámil – nebo od jednoho, který určitě už má jejich kopie.

Podle původních předloh bychom postupovali dál – obdobně jako ti tak zvaní nedělní umělci napodobující na plátna i kartony výjevy z pohlednic.


 

13/

Proto i na dnešní závěr mám opět jen jedinou jednu otázku: Už chceš, abych tě opíchal?


 

Pokud ano, přeju ti opět, Kristlo se zcela neudržovaným tělem, k účelu zdar co nejvyšší!


 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru