Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hudba a text / Text a výtvarné umění

13. 12. 2017
2
2
791
Autor
sharik

Vážení přátelé,

vyšlo nové dvojčíslo literárního časopisu Partonyma 23. – 24.: „Hudba a text / Text a výtvarné umění“.

Jak je již tradicí, obě témata jsou pojata velice široce a volně. Můžete se tak těšit na básně a povídky s hudební a výtvarnou tématikou v různých variantách, zároveň i na písňové texty (např. texty kapely Vypsaná fiXa). Beletristická část je doplněna o odbornou a recenzní, kde tentokrát najdete čtyři texty na tato témata, s exkurzem k tématu filmovému. V poslední části časopisu naleznete tradičně rozhovor, tentokrát s výtvarnicí Klárou Klose, která též číslo doprovodila svými ilustracemi.

Elektronickou verzi časopisu je možné číst zdarma online. Tištěný časopis je možné číst ve vybraných knihovnách.

Autoři beletristické části: Tereza Riedlbauchová, Aneta Plšková, Lukáš Trejbal, Jiří Dědeček, Kamil Princ, David Růžička, Michal "Márdi" Mareda, Miroslav Huptych, Adam Krupička, Vítězslav Kaprál.

Autoři recenzí, esejů a odborných textů: Aleš Misař, František Všetička, Jan Dvořák, Petr Poslední.
Rozhovor: Lubomír Macháček vyzpovídal výtvarnici Kláru Klose.

Výtvarná příloha: Klára Klose.


2 názory

atkij
13. 12. 2017
Dát tip
Nakoukla jsem, prectu vic, jak bude vic casu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru