Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

U Macochy - říkačka

19. 12. 2017
7
11
1791
Autor
kuča

 

Vážně skočil, na mou věru,

zřejmě láska nešťastná.

Dole skončil na maděru,

ta hloubka je propastná!


11 názorů

Kočkodan
21. 12. 2017
Dát tip
O preklípcích, milá blani, mozná dosud nemás zdání, vsak místo tvého laško - vání má být prece lásko - vání. (lehounce kárávý smajlík)

Diana
21. 12. 2017
Dát tip
Před tebou smekám, bráško, netušíš ani jak baví mne to laško - - vání. Mohu si jenom nechat snít, jak tebe jednou přebásnit!

Kočkodan
20. 12. 2017
Dát tip
Nemohu mít nervy klidné, pokud po mně někdo kydne v básni (jež je jinak sošná) výrazivem jako „možná“.

Diana
20. 12. 2017
Dát tip
Kočkodane morbidní, pohráváš si s tabu! už se, prosím, uklidni, sic tě shodí, jak tu bábu, do Punkvy či Labe kdo má nervy slabé. Utopí tě jako kotě - možná škoda bylo by tě! ;-)))

Kočkodan
20. 12. 2017
Dát tip
Nedal bacha na Macochu, smolne hapal do prurvicky, neodrel se jenom trochu, na hrobu mu zárí svícky...

Diana
20. 12. 2017
Dát tip
Macocha je díra hrozná! Kdo nakoukne, hned to pozná. Říct vám stěží odolám: "Líp vypadá zezdola!" :-)))***

Whitesnake
20. 12. 2017
Dát tip

mile popisná


Gora
19. 12. 2017
Dát tip

Hoši, hoši, jak říká František Koudelka v Jáchyme, hoď ho do stroje, s vámi je to peklo:-)))


Budu se tam muset zajet podívat. :-) /T


Lerak12
19. 12. 2017
Dát tip

Tam  je to jasný a transparentní. Cuká mi v koutku!


Kočkodan
19. 12. 2017
Dát tip
Nebylo to z lásky bolu, tenhle důvod mají jiní, nešťastník se vrhnul dolů, neboť často viděl tchyni. Druhý v jeho kůži frnk by či v hruď babky vnořil nůž, on hledal klid na dně Punkvy. Říkáš - slaboch? Ticho! Kuš!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru