Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Věci

11. 04. 2002
3
0
1403
Autor
zagori

 

Když jsem se posadil na židli, zjistil jsem že mě naprosto neuspokuje současné rozložení sil na aktovkové zástěře. Ani nudle se na tuto konstelaci netvářily právě přívětivě, a co teprve ten zpropadený lexikon jazyků. Jediný kdo akceptoval tento kostrbatý stav byly žlutě natřené dveře, které však byli známy svým radikálním postojem k využití úzkonožních kráječů na olympiádě, takže jejich názor nikdo nebral v potaz.

Tužka hlasitě pokřikovala něco o tom, že nikdo už nebude zametat s křehkou rovnováhou posilovacích přístojů. Záměrně nepíši přístrojů, ale přístojů, protože přístroje pozbyli své ostrosti, kterou jim dodávalo písmeno R zbaveni již dávno, při nástupu hadrové mafie.

Miluji věci, mlčenlivé soudruhy.
Print
24. 06. 2002
Dát tip
:-))) *!

gd
27. 05. 2002
Dát tip
Kdo lže, ten krade, do pekla se hrabe. Akorát jsem nevěděl, že to jde i opačně.

Hrubky jsou děsný... ale hrabe ti slušně! A to se mi líbí! Tip!

kafka
21. 05. 2002
Dát tip
bylo by to slušný, nebýt těch příšerných hrubek!!!!!!!!!!!!!!!! Fuj! Styď se!!! A všichni vyjádřivší se to zatím přehlížej. Styďte se!

blázen
21. 05. 2002
Dát tip
Kafko, přehlížím to, protože tomuhle člověku už není pomoci.

Aki
21. 05. 2002
Dát tip
rádoby pseudoumělecký plácání o ničem... ty hrubky taky o lecčems napovídaj... ještě jednou to zkusíš s tou svou posranou reklamou, tak si tě najdu a dám ti jednu do držky... ;o]

myrinda
21. 05. 2002
Dát tip
tak nejak nevim.... proc vlastne?

Whelp
18. 05. 2002
Dát tip
Docela rád bych věděl něco víc o té hadrové mafii. :o))

Amanda
30. 04. 2002
Dát tip
Nevim priznam se, ze tomu moc nerozumim...

blázen
15. 04. 2002
Dát tip
psychopate, to asi není k pochopení:) ale je to prdel, hlavně se hodí ta poslední věta

blázen
15. 04. 2002
Dát tip
a jo, avízo

Pája
11. 04. 2002
Dát tip
:-))) šílenost*

houmles
11. 04. 2002
Dát tip
Asi pujdu do Brrrrouka. tam je to vostrrrry..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru