Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vánoční

23. 12. 2017
9
10
705
Autor
koloušek

Přeji všem veselé vánoce a omluvte můj pesimismus


Někdo se těší
a někdo netěší . . .
když zazní koleda
začne se hrát
Popelka zas hledá
své štěstí v ořeších
má jen tři pokusy
takže se pokusí
dát princi mat.

Někdo to řeší
a někdo neřeší
že dárků málo dá
a nebo moc
rodinná pohoda
ozdoby ze šišek
Snad někde přístřeší
najde si Ježíšek
na jednu noc

Kdekdo je asi rád
když je to za námi
laciná pozlátka
klamavé reklamy
plusy a mínusy
Už není co si přát
ani se nemusí
vánoční pohádka
prý napořád


10 názorů

Vampirelord
09. 05. 2019
Dát tip

Dát princi mat nebo mu dát :-)..No jo vánoce..studnice všeho.....


koloušek
05. 01. 2018
Dát tip

Milí přátelé, všem vám moc děkuji za návštěvu, přání i podporu.

A stejně jsem ráda, že je to za námi... mám s vánocemi spojeny ne zrovna příjemné události.

Blani, já vím, ale nějak jich ubylo. Kromě toho mě štve, že si tady už několik let nemohu s nikým poslat zprávu.

guy, kdyby člověk už neměl žádná přání, tak by snad ani nemělo cenu žít. Ale ta vánoční mi přijdou jako povinná.... asi tam mělo být místo "co" "proč".

Mějte se v novém roce co nejlépe.


macecha
28. 12. 2017
Dát tip
Jarmilko, mluvíš mi z duše!!!! .... T*

Tak snad to nebude tak špatné. /*


guy
24. 12. 2017
Dát tip
No, nebyl bych až tak úplně pesimistický, myslím si, že občas ještě je co si přát ... :) Hezké vánoce & spol. přeji!

Diana
24. 12. 2017
Dát tip

No sláva, žiješ! To je hlavní, zase bude líp! Připojuji se k přání Kočkodana,:abychom tě tu viděli častěji. Máš tu pár přátel, víš to?

Takže: Pohodové Vánoce ti přeji a do nového roku zejména víru, naději a lásku - optimismus se už dostaví sám! :-))) Měj se krásně, Jarmilko!


8hanka
23. 12. 2017
Dát tip

kolousku, prajem Ti pokojne Vianoce, nevsimaj si reklamu, pozlatka, vtieravé filmy, kde je všetko nereálne presladene,  tes sa z toho, ze si zdrava, ze sa dokazes o seba postarat, mozes ist tam, kam chces, nie si odkazana na pomoc ineho...niekedy prechadzka v prirode dokaze divy...prajem Ti, aby ten zajtrajsi den dopadol dobre...

 


koloušku, omlouvám tvoj pesimizmus a ak sa neurazíš, vnútim ti kúsok môjho optimizmu :)*


srozumeni
23. 12. 2017
Dát tip
Hezké Vánoce!!!!...***

Kočkodan
23. 12. 2017
Dát tip
Koloušku, já si od Jéžíška přeji, aby ses přinášela na Písmák mnohem častěji. Měj se (lingvisté sorry) co nejhezčejc. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru