Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O sebe nepovedia nič

01. 01. 2018
6
11
497
Autor
Flinstón

 

Kde robíš?

Čo robíš?

Koľko zarobíš

Povedal som všetko

na čo sa pýtali

Opýtal som sa kde robíš

čo robíš

koľko zarobíš

A oni zmĺkli


11 názorů

evropská "diskrétnost" je spíš pokrytectvím. někde je dokonce součástí pracovní smlouvy věta, že sdělování informací o platu je porušením pracovní kázně...

v podstatě je to nástroj, jak zpomalit růst mezd. z hlediska morálky to nehraje vůbec žádnou roli, jestli vím, kolik vydělává kolega u vedlejšího stroje/stolu.

v některých zemích (myslím že Estonsko?) je možné internetově nahlížet do daňových přiznání občanů. Aby se předešlo závistivému "špiclování" je nahlížení neanonymní, takže nahlížený ví, kdo viděl jeho daňové přiznání...


Flinstón
01. 01. 2018
Dát tip

Niekedy ani nejde o peniaze, ale iba obyčajné informácie. Ty poinformuješ a oni nič...


Flinstón
01. 01. 2018
Dát tip

Dík všetkým...


atkij
01. 01. 2018
Dát tip

jsou lidé, kterí dokážou manipulativně a přitom nenápaně prolustrovat ... a přitom sami si drží pod pokličkou.

Osobně o výši platu tedy nemluvím, navíc ve státním sektoru s tabulkovými platy lze snadno odhadnout:)


V USA se o platu baví normálně. 


Flinstón
01. 01. 2018
Dát tip

Nebolo to naraz...postupne pomaly...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru