Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nastavení času

03. 01. 2018
1
20
662
Autor
Lakrov


Zjišťuji, že Písmák má nastavený čas o 6 hodin zpátky,
což mi připomíná časový posun mezi ČR a východem USA.
Chybné nastavení času je nejméně od včerejška, ale nejspíš už od Nového roku.
Možná je to jedno.
Možná je to předzvěst nějakých potíží.
Možná je to stopa po (byť nevědomém) útoku.

Dokáže někdo odhadnout, kam to může vést?


20 názorů

Ozzozorba
12. 01. 2018
Dát tip

Je to jako s rozbitým zrcadlem. Střepy jsou naše životy, ve kterých se odráží celý Kosmos. Dát se dohromady musíme každý z nás sám.


Lakrov
10. 01. 2018
Dát tip

A což teprve to bezčasí před vznikem a počasí po zániku... :-))


Ozzozorba
10. 01. 2018
Dát tip
Jo. O čase by se dalo diskutovat až do zániku Vesmíru.

Lakrov
09. 01. 2018
Dát tip

Dnes (a asi už nejmíň od včerejška) to vypadá, že nastavení času je opět správné. Děkuji všem, kteří to pomohli dát do pořádku. Další diskuse je zřejmě zbytečná, stáhnu to tedy z hlavního listu.


Silene
08. 01. 2018
Dát tip

Dnes byl celkem dlouho přihlášený :). 

Osobně si vážím toho, že nám Písmáka vůbec schovává...


Že by už docestoval? :o)


Admin A
08. 01. 2018
Dát tip

Co vím, tak je to od nového roku. Olda hodně cestuje, možná je to tím...


upupa
04. 01. 2018
Dát tip

Kam to povedie...hm. Do...

Na osel.cz mi zrušili registráciu, lebo som si dovolil jednu vetu (fakt jednu) kritickú na adresu vodcov tejto stránky. Myslel som, že iba mne, ale zrejme to urobili všetkým, ktorí sú nepohodlní. (Jeden stihol, než ho zrušia, oznámiť svetu, že nastávajú zlé časy.) Nuž boli sme bez internetu, tak zase budeme. Ale vtedy boli aspoň časopisy, a do nich, ak človek napísal, tak mu odpovedali. Taká slušnosť už nie je v móde.


CHT
04. 01. 2018
Dát tip

​Taky jsem si všiml, když jsem publikoval pár minut po silvestrovské půlnoci a zobrazilo se to až po šesté ranní Nového roku. Tvrdošíjně mi systém odmítal zobrazit reálný čas.

Útok? Mívám pocit, že to tady někdo hackuje pravidelně. Mnohokrát jsem říkal, že proto jsem umrtvil minulé profily, neboť mi někdo k textu připíchnul jakýsi zvukový soubor a já to prostě neumím odmáznout. Ani už nevím, zda s vymazáním toho konkrtétního celého příspěvku zmizel "pozdrav", či ne.

Ta druhá možnost (třetí, pátá...)? Všiml jsem si např., že doména PP byla prodána s tím, že majitel ji nabízel online s dovětkem: "jde o mou srdeční záležitost...", pak se tam chvíli nedalo přihlásit jako normální uživatel, a nyní normální uživatel...nic nepozná. Jenže to je jiná záležitost. Tolik reklam, bannerů a placených odkazů aby amatér jinde pohledal...


Lerak12
03. 01. 2018
Dát tip

No je na čase! Jsme amerikou! Asi si někde omylem zaměnili slovo Ropák s ropou. Taky dobrý. Konečně si budou za oceánem nechávat překládat do americké-angličtiny, naše skvělé lit. příspěvky na Písmáku a přestanou číst ten jejich kýčový bulvár! Miluji americký sen a jdu spát...


oran
03. 01. 2018
Dát tip

do pekel :)


Čas je relativní.


Ozzozorba
03. 01. 2018
Dát tip
Máme více času.

12:19

aspoň se pozná, jestli je poezie opravdu nadčasová...


fialka...
03. 01. 2018
Dát tip

1.1.2018 dopoledne jsem psala o změně času Adminovi A

chybné nastavení času je už od 31.12, možná i dříve, nepsala jsem hned po zjištění rozdílu


11:12

chápu to jako přestěhování Písmáka do daňového ráje...:o)


Fruhling
03. 01. 2018
Dát tip
Písmák je defacto zombie, pochybuju, že to bude někdo řešit.

Gora
03. 01. 2018
Dát tip

Také jsem si všimla...na některých počítačích se objevuje jakási stránka Debian, a nelze se přihlásit na Písmáka...již několik dní:-(


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru