Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak se jmenuji

22. 01. 2018
7
9
607

"Dobré odpoledne přeji, mám zde prosím k vyzvednutí opravený klobouk," pravil muž s dlouhým plnovousem.

"Ano, jistě, okamžik," pravila slečna za pultem. "Na jaké jméno, mohu-li prosit?"

"Ano, zajisté, já se jmenuji... totiž myslím, že se jmenuji Josef Václav Sládek... ne počkejte, Sládek nebudu, nejsem přeci ze Zbiroha, tak to budu nejspíš Zikmund Winter, ano, Winter... ačkoliv počkejte... ne, to není možné, kdybych byl Winter, bydlel bych na Vinohradech, tak to musím být Jirásek, Alois Jirásek... jenomže mě přeci nezajímají husité... tak to já asi Jirásek taky nebudu... počkejte okamžik, však já si vzpomenu..., slečno, prosím vás, nevíte, kdo napsal Dědictví Tantalovo?"

"Ale to přeci napsal Vrchlický!"

"Vrchlický! Ach ano, Vrchlický se jmenuji, a domnívám se, že Jaroslav! Tady je vidět, slečno, jak je užitečné být spisovatelem."


9 názorů

Lakrov
28. 02. 2018
Dát tip

Tohle je teda pořádná ujetina :-) Netipuji, ale pobavila.


Kočkodan
25. 01. 2018
Dát tip
No, jenom nedelej svou odpovedí prehánky. Normální recí - neprehánej. :-) Ted se musím usmívat, protoze jsem si vzpomnel na hledání useknuté ruky s hodinkama.

Kočkodan: To je velká čest!


Kočkodan
25. 01. 2018
Dát tip
Ne, nezapomnel jsem na tebe. Tvoje dílka si nikdy nenechám ujít. (Ono to také pri "Autor je v óblíbených" není tezké.)

Diana: Hlavně na to nesmíme zapomenout...


Diana
23. 01. 2018
Dát tip

Všichni tam musíme... :-)*


Lerak12 + Gora: Také jsem kdysi chtěl být slavný a teď už o nich jen píšu... :)


Lerak12
23. 01. 2018
Dát tip

Slavný klon Itala erotika?

Pěkná mini zapoměnka.


Gora
22. 01. 2018
Dát tip

Slavný sklerotik?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru