Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ignácius Čorba

26. 01. 2018
12
9
1700
Autor
Apecko

Ignácius Čorba si otevřel noviny. Na stole před ním stála čerstvě uvařená instantní káva, vedle ní talíř s nakousnutým rohlíkem. Tohle dělal vždycky, byl to takový jeho nešvar. Občas mu dokonce rohlík upadl na zem a to pak měl Ignácius hned z rána špatnou náladu.

Ignácius rozevřel noviny a začetl se. Co chvíli zakroutil hlavou, povzdechl si, nebo nespokojeně zamlaskal. Vlastně spíše mlaskal než četl, protože byl muž a, jak známo, muži nezvládají mnoho činností najednou.

V tom se Ignácius Čorba zarazil, vypoulil zděšeně oči, zalapal po dechu a noviny odhodil, spíše odložil, vlastně je vůbec nepustil z ruky. Jen lehce poklesly a roztomile zašustily.

Když se Ignácius znovu začetl, byl si jist, že už ho nic nepřekvapí. A taky že nepřekvapilo.

Tak Ignácius zavřel noviny, dojedl rohlík, dopil kávu a emigroval.


9 názorů

Petula
19. 08. 2018
Dát tip

Dnes jsem četla, že Ignácius nakonec neemigroval, protože ho nepustili přes čáru kvůli jeho jménu…

Tak třeba bude zase zítra chvíli číst a chvíli jíst (najednou to, jak uvedeno, neumí).

__________________________________ 

|||-_-|||


Šmodrcha
15. 05. 2018
Dát tip
Jo :)

Lakrov
28. 02. 2018
Dát tip

Od začátku z toho dýchne stopa napětí vystřídaného na nedalekém konci přímočarostí téměř humornou. Jakou že zprávu si to Ignácius asi přečetl, ptám se v duchu po dočtení...  Tip.  


Apecko
15. 02. 2018
Dát tip

Díky za zastavení a komentář :)


lastgasp
27. 01. 2018
Dát tip

Nadčasový, aktuální, drobnočtivý pocit marnosti. /T  


Lerak12
26. 01. 2018
Dát tip

A proto na Blízkém východě tolik čtou noviny. Dobrá mini.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru