Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miloš Říha (Augustin_Šípek) / něco nic / křest knížky

29. 01. 2018
12
10
1144

Milé písmačky, milí písmáci,

srdečně Vás všechny zvu na křest svojí nové knížky poezie s názvem něco nic 

Ve čtvrtek 8. 2. 2018 od 19:00 v Mlýnské kavárně na Kampě v Praze.   

Kdysi na gymplu jsem se divil, jak je možné, že ti básníci měli takovou prodlevu ve vydávání básnických sbírek. Připadalo mi, že to musí být v podstatě hrc prc, něco sesmolit a vydat. 

Ale najednou to člověk vnímá úplně jinak. Jak ten život ubíhá a na poezii je čím dál míň prostoru. 
Poezie pro mě vždycky byla trochu způsob deníku. Forma, jak konzervuju různé všední i důležité momenty. 
Po šesti letech jsem dodělal druhou sbírku a jsou to texty z let 2011-2017, které už tady na Písmáku spíš nenajdete.

Budu moc rád, když dorazíte na křest, mohlo by to po čase být hezké setkání komunity kolem Písmáka.

Kmotry knížky jsou a během večera na otázku: "Proč je něco spíš než nic?" odpoví:
Petr Glogar, kněz

Lada Brůnová, kreslířka

Ondrej Bohac, ředitel

Jakub Riha, brácha


Pár úryvků přečte herečka a dramatička Lucie Trmíková.

Zahrají a zazpívají Pavel Fuchs a Vašek Rouček.

Večerem provede Vojtěch Prokeš.

Pokud byste chtěli knížku a nestihnete křest, tak se dá koupit TADY

 


10 názorů

Petula
09. 02. 2018
Dát tip

Díky!

Byla to povedená akce a knížka je dobrá.

 

|||-_-|||


Petula
08. 02. 2018
Dát tip

Ahoj,gratuluji a přijdu se podívat.Omlouvám Martina Zborníka, který, ač chtěl, nemůže přijít.

|||-_-|||

 


Markel
05. 02. 2018
Dát tip

škoda, že nejsem z Prahy :-((, jistě bych se zúčastnila, ráda poznávám nová prostředí i lidi, jinak velká gratulace :-))


Zuzulinka
01. 02. 2018
Dát tip

gratulace, veliká:-)


super...:o) dávám do klubu, s dovolením...duše s kladem už tam je...:o)


dadadik
31. 01. 2018
Dát tip

gratuluji


a2a2a
29. 01. 2018
Dát tip

Mám tvou první a na druhou jsem také zvědav. Když ta první je hezká v každém ohledu, jaká pak musí být tvá nová?


Zbora
29. 01. 2018
Dát tip

...to jsem myslel jakože přijdu (velmi pravděpodobně).


Zbora
29. 01. 2018
Dát tip

Ten prolog je veliká smutná pravda. Ale nebudu brečet, žejo, obzvášť na cizím křestu ... 


Gora
29. 01. 2018
Dát tip

Blahopřeju:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru