Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Forever Young

02. 02. 2018
9
11
974

„Medzinárodný deň žien,“ začína mama ôsmeho marca nostalgicky. „Kedysi sme v robote oslavovali, dostávali froté uteráky, obrusy, posedeli, zasmiali sa a teraz, už majú iné sviatky, čo tam po MDŽ.

„Nemáš pravdu, mami, aj dnes muži kupovali kvety. Na Markíze porovnávali, kedysi sa kupovali karafiáty, dnes idú viac ruže. Muži v rozhovoroch vyjadrovali úctu k ženám, ženy sa tešili ich pozornosti. V Centre seniorov na Sihoti oslavovali, deti z materskej škôlky spievali, keby si...“ nedopoviem.

„To ani náhodou. Tam by som ja nikdy nešla. Do klubu dôchodcov! O čom by som sa tam  tak asi s tými babkami rozprávala?!“ pobúrená mi skočí do reči.

Chápem. Veď jej ešte vyše mesiaca chýba do osemdesiat sedmičky.

 


11 názorů

a2a2a, rozumiem...ale k mojej malej mame toto všetko jednoducho patrí a nezriekla by som sa ani písmenka, aj keby som si tým pohoršila v očiach čitateľa, redaktora, kritika...tvoj názor si vážim a ďakujem


a2a2a
04. 02. 2018
Dát tip

Drobnost ze života s velikým otazníkem. .Umím si představit i bez dvou posledních odstavečků, zřejmě by víc mnohým nastolilo nepříjemnou otázku. Na druhou stranu v poslední větě je tolik vřelosti, že obě polohy textu mají své místo a neupřednostnil bych ani jednu z nich.


to teda má, zvedavec, je to nádej, že ani ja nezostarnem :)


zvedavec
02. 02. 2018
Dát tip

:) myslenie má mladé 


vďaka za pochopenie, ešteže máme ten písmák a nie sme odkázaní na nejaké babky a dedkov, chlapci a dievčatá :)


úplně ji chápu...:o)


8hanka
02. 02. 2018
Dát tip

hm...a ja by som do Centra šla, no nikoho tam nepoznám,  neprehovoríš ju?

*****


Kočkodan
02. 02. 2018
Dát tip
Mamu by nejspís povazovali za necí vnucku.

Gora
02. 02. 2018
Dát tip

Jasně:-)

 


revírník
02. 02. 2018
Dát tip

Taky chápu.


Andělka1
02. 02. 2018
Dát tip

Krásné.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru