Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zaľúbené ľúbené

04. 02. 2018
10
7
934

Sedíme v našej obľúbenej kaviarni - cukrárni, moja mama a všetky dcéry.

„Saša sa po tretíkrát rozvádza," oznamujem najstaršej správu o jej rovesníčke.

„Nechápem, načo sa potom vydáva?" zareaguje moja mama.

„Lebo svadba je dobrá žúrka! Ona nerozmýšľa vtedy, čo bude po svadbe," reaguje Iva.

„Skôr si myslím, že sa vydáva zamilovaná. Je dokázané, že zamilovanosť netrvá večne. Buď prerastie do hlbšieho vzťahu, alebo sa partneri rozídu. Môže trvať pol roka, rok a Saša sa vtedy rozvádza," pridávam svoj názor.

Iva na mňa pozrie pochybovačne a vyhlási: „Ja Jarka stále milujem!"

Po piatich rokoch ho ľúbiš. Toto už nie je zamilovanosť. To je láska. Máš ho rada aj s jeho chybami. Nepozeráš na neho cez ružové okuliare," vysvetľujem, čo ona aj tak vie, nechala som sa strhnúť.

„Ale on nemá chyby!" pokračuje v hre.

„Že zabúda na dohovorené stretnutia, nie je aspoň malá chybička? Mal tu byť teraz s nami."

„Zabudol, lebo má veľa práce. Rúbe drevo," obhajuje ho.

Vytiahne mobil a necháva kolovať, čo jej Jarko dokáže. Fotí si ho pri pílení, vŕtaní. Jej sestra nemešká, vytiahne aj ona a ukazuje svojho Miša pri zváraní:

„Toto tvoj Jarko dokáže?!"

A my s mamou sa už len smejeme a tešíme, že sa majú všetci radi.

 


7 názorů

tak tak, ozajstné fotografie sú čoraz zriedkavejšie, ale moje decká myslia aspoň na starú mamu a k Vianociam jej dávajú zarámované fotky, aj kalendár s fotkami detí, vnúčat a už aj pravnučky


Kde jsou ty časy, kdy se tahali albumy s fotkami. Nová doba :)


aaaa, milá návšteva, vďaka, Karol Lorak :)


Lerak12
04. 02. 2018
Dát tip

Nakukuji do Tvého okna. Tak trochu normální rodinka po slovensky? "Rodinka základ prudiny." Mě napadá.Tak vtom nejsi sama. Mohl bych též  vyprávět. Rád jsem přečetl. Líbíš. 


Kočkodan
04. 02. 2018
Dát tip
Určitě je lepší se dívat, jak umí Mišo něco svařit, než se u stolu znesvářit. Já tedy doufám, že byl opravdu vyfocený u svařování, ne u svařáku... (úsměv)

áno, Jarko, už nás tam poznajú, vždy je nás plno, aj keď nie do počtu :)


revírník
04. 02. 2018
Dát tip

To je pěkné posezení.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru