Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Taková konverzace

05. 02. 2018
12
16
576

"Marie, děkuji ti za tvé vyznání. Cítím to podobně, jen si příště prosím dej pozor na vyjmenovaná slova."

...

"Milá Maruško, také si dovedu představit náš společný život. Jen si prosím zopakuj shodu přísudku s podmětem."

...

"Ano, Marie, myslím, že jsi ta pravá. Prosím, dělej za čárkou ve větě vždy mezeru."

...

"Marie, nechápu tu změnu, udělal jsem něco špatně? Prosím, ve slově "debil" se píše měkké i...


16 názorů

a2a2a
04. 03. 2018
Dát tip

To je poloha, která ti sedí a kterou umíš


Lakrov
02. 03. 2018
Dát tip

Jemné náznaky humoru gradují v poslední připomínce :-)  Děkuji za náladu a dávám  Tip.  


Zuzulinka
06. 02. 2018
Dát tip

dovoluji si upozornit, že na pravopisné chyby často upozorňují i korektoři - lidé vcelku příjemní... bohužel trpící profesionální deformací... ono to pak vážně vidíte všude:-) nicméně splést se může opravdu každý:-)


možná jde o konverzaci mezi učitelem a žákyní?


Lerak12
05. 02. 2018
Dát tip

Já jsem na tom taky z gramatykou mizerně.  Zásadně vyznávám svému miláčkovi lásku raději indiánským kouřovým signálem. Bydlím na vrcholu  velmi příkrého  kopce. Láska zatím bez kolize. Doporučuji! 

Tvá pidi je fakt k smíchu.


Pobavilo mě to. /*


8hanka
05. 02. 2018
Dát tip

pretože by som reagovala nepríjemne, môj koment bude "suchý", výňatok zo štúdie:

"Na pravopisné chyby upozorňujú častejšie nepríjemní ľudia

Niektorí ľudia naozaj nevedia pravopis, no chybu môže urobiť každý. Ak však niekto na chyby neustále upozorňuje, zrejme nemá veľmi príjemnú osobnosť.

prepojenie medzi osobnostnými črtami a spôsobom akým reagujeme na pravopisné a gramatické chyby ukázali už aj vedci. Štúdiu vydali minulý rok v žurnále PLOS One.

Ľudia s nepríjemnou osobnosťou nevedia tolerovať odchýlky od bežnosti."

Dodatok - ak ju mal rád, bezpečnejšie bolo komunikovať face to face a nie písomne


:)))))))


Třeba chtěla tím y naznačit jinou jeho kvalitu?...


Kočkodan
05. 02. 2018
Dát tip
Opět vtipné – jak jinak. Debil je vždy s měkkým, ale ne každý se vždy měkkým je debil. ;-)

pedvo
05. 02. 2018
Dát tip

Chlapec by udělal líp, kdyby té dívce nabídl doučování.


Diana
05. 02. 2018
Dát tip

:-)  Chudák Marie! :-))))  No ale ty vlastně taky ;-)


zvedavec
05. 02. 2018
Dát tip

:D


Gora: s měkkým?


Gora
05. 02. 2018
Dát tip

Chachá...to je ale d....:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru