Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dominik zezula/vlado šimek - 10.02. - Bratislava

07. 02. 2018
3
8
936

bratislava: 18,00 - t3 - kultúrny prostriedok (električka na trnavskom mýte)

O UDALOSTI

Dominik Zezula, pesničkár známy aj tunajšiemu publiku napríklad z kapiel Post-hudba alebo Děti mezi reprákama, či noiseovo poetického projektu Yöllä (spolu s Janom Těsnohlídkom a Máriou Ferynou) vydáva svoju debutovú zbierku poézie v nakladatelství JT's. Len tri dni po jej pražskom krste ju Zezula príde predstaviť aj do Bratislavy, a to do T3 - kultúrny prostriedok.



Počas tohoto večera vystúpi po dlhej dobe v Bratislave aj vášne vzbudzujúci Vlado Šimek, autor zbierok Spam a iné Modlitba za Felvidék, aktuálne pracujúci na projektoch Informačná vojna a spolu s Ivonou Pekárkovou na projekte Manželská poézia.

Vstupné: dobrovoľné, odporúčané >1.

https://t3prostriedok.tumblr.com/


8 názorů

sidonia
11. 02. 2018
Dát tip

pěkně, hoši!


malo by too byt 16.03 v kavarne siroko. cas este neviem


agáta5
08. 02. 2018
Dát tip

tak dej vědět včas datum a kde, když nebudou vánice...


tak v prahe bola ifca tot nedavno. --- najblizsie by sme mali ist do ceskych budejovic


agáta5
08. 02. 2018
Dát tip

jsem ze severu Čech, tak asi Praha ... Blava je hodně z ruky i Morava... o dovolené by si to člověk ještě nějak naplánoval, chtěla bych vás vidět naživo, ale takhle ...


a co je blizko?


agáta5
08. 02. 2018
Dát tip

njn, to je strašně daleko.. ještě v létě někde pod širákem... tak ať se vydaří


Zbora
07. 02. 2018
Dát tip

Jen pro úplnost dodávám, že Pražský křest je dnes od 19.00 tady: http://cafekampus.cz/kontakt/


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru