Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VĚZNI

19. 02. 2018
2
16
561
Autor
Lilie

Život není vždy o volbě ... Obzvláště když obě varianty přinášejí bolest ... 

Konečně roztáváš, ty z ledu kutá,

že nestačíme hltat

ozvěny svých nahých těl,

která pouze na příděl

nadechnout se mohou.

Ochromena touhou,

oslepena žízní,

bez soucitu stále trýzní

vězně vzácné, vězně v nich,

odmítnuté v pokáních

na úkor těch chtěných krás …

Nás.

 

16 názorů

Lilie
24. 02. 2018
Dát tip
Ahoj. Moc děkuji za zastavení a pár vět. Vážím si toho.

Lilie
23. 02. 2018
Dát tip
Ahoj. Moc děkuji za zastavení a pár vět. Vážím si toho.

atkij
21. 02. 2018
Dát tip
Mne tato basen i dneska proste bere...jedine snad ochromena oslepena ... jsou pro me slova dost radikalni...sama bych pouzila asi jina ... ale je tva a respektuju to. V konci az syknu.

Gora
19. 02. 2018
Dát tip

Lilie, jestli nevadí, že se přidávám, chci podepsat tohle - ale ne vždy ji máme právo provést 

 a dám ti tip, protože i přesto, že forma se mi nezdá - ty obavy - úzkost - se zakomponovat  povedly...


Dodola
19. 02. 2018
Dát tip

Možná je to volba mezi vlastní a cizí bolestí...  někdy je možná lepší zůstat vězněm


agáta5
19. 02. 2018
Dát tip

Zdendo, já nechci bejt moudrá, ale když máš názor, že žádnou volbu nemáš a nemáš ani náturu stočit ten volant... vůbec nechápu, že se s tebou pouštím do debat, musím bejt nejspíš vadná


agáta5
19. 02. 2018
Dát tip

a proto máme pro a proti... vypsat si je a poslechnout, jinak život nemá smysl nebo má, ale divnej :)


agáta5
19. 02. 2018
Dát tip

už jsem pár bláznivých viděla, si to po dálnici jeli v protisměru.... a přežili :))

volba je věc názoru a nátury...


Lilie
19. 02. 2018
Dát tip

Agáta5: Spíš strach ze zbytečné bolesti ... že se neobjeví její negativ ...

Zdenda: To myslíš tu dálnici se jménem "osud"? ... :o)


agáta5
19. 02. 2018
Dát tip

ááá, tak odtud vítr vane :)) strach z bolesti, to je věc..., ale když se překoná, nakonec člověk někdy zjistí docela zajímavé věci :)


Lilie
19. 02. 2018
Dát tip

A právě někdy není volby bez bolesti, což je stav, který mi připadá, jako by možnosti volby nebylo.


agáta5
19. 02. 2018
Dát tip

:) njn a kdo má právo nám říkat, že právo nemáme? to je na nekonečný hovor :)   život je příliš krátkej na to, abychom dělali něco, co nás bolí...


Lilie
19. 02. 2018
Dát tip

Chápu ... Pokaždé to chodí pod ruku jinak ... :o)

Máš pravdu, že ta možnost volby je vždy, ale ne vždy ji máme právo provést ...


agáta5
19. 02. 2018
Dát tip

báseň mě tentokrát moc nezaujala, možná výběrem slov - ochromená,oslepená, bez soucitu, v pokáních..

ale zaujal mě prolog.. život je vždycky o volbě :) že nám přináší bolest, je druhá věc, ale vždycky si můžeme zvolit cestu...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru