Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak jsem přestal kouřit.

22. 02. 2018
5
8
815
Autor
elf

Krok první:

Novoroční předsevzetí - vydrželo do 2.ledna, protože jsem se na Silvestra překouřil.

Krok druhý:

Nákup tabletek pro zamezení kouření za 900,- Kč - nefungovaly.

Krok třetí:

Elektronická cigareta. Cena 1 500,- Kč. Kašlu kuckám, jako kdybych kouřil tři cigarety naráz. Dvě nosními dírkami a jednu ústy.

Krok čtvrtý:

Jedu za člověkem, který prý odnaučí během sezení kouřit.  V puse mám jak po vypití močky. Týden nekouřím. Pak chuť překonává nechuť a volám tomu chlapovi, ať poradí, co s tím. Číslo neexistuje.

Krok pátý:

Kupuji nálepky na tělo na odvykání, tedy na chuť kouřit. Mezitím zdražili cigarety, ale já jsem finančně zabezpečený a kouřím dál. Nálepky sloupávám - nepomohly.

Krok šestý:

Je polovina roku a spotřeba mnou vykouřených cigaret neklesá. Jdu na rentgen plic, třeba mi to zakáže doktor, z  doktorů mám respekt.

Plíce bez nálezu, dech v pořádku.

Krok sedmý:

Jdu do protikuřácké poradny. Je prosinec a náledí. Řidič auta přehlédl přechod pro chodce. Prudce brzdí. Smyk. Porazí mě a přejede.

Krok poslední:

Úraz neslučitelný se životem.

 

 

 

 

 

 


8 názorů

Petr333
13. 03. 2018
Dát tip

Na zdejší poměry slušné, a oceňuju i nadhled a vtip


Lakrov
13. 03. 2018
Dát tip

Dost černého humoru z toho na mě čiší, zvlášť na konci, ale má to celkem vtip.  Tip.  


elf
25. 02. 2018
Dát tip

Díky, ale odmítnutá láska je skoro ve všem podmínkou něčeho a navíc to je citové vydírání a to já nemusím. Ale i tak díky za názor.


upupa
24. 02. 2018
Dát tip

Krucifix, to si nevedel lepšie využiť pointu? Napr. odmietnutá láska, lebo ti z úst syčí popolník? Dorob to.


elf
22. 02. 2018
Dát tip

Díky za skvělou radu, ale kde je radost z požitků? Tvůj návod je bezvadný. Jen je pro mne hodně obtížný.


zkus tohle :o)


elf
22. 02. 2018
Dát tip

Věř mi, já to všechno vyzkoušela, až na tu smrt. Dík za pochopení.


agáta5
22. 02. 2018
Dát tip

:))) z doktorů mám respekt hihi

krok sedmý:

jdu do práce, vydržím do devátý, pak to se mnou sekne. Infarkt.

krok osmý:

z doktorů nemám takový respekt, jak jsem si myslel :))))))))

krok devátý:

novoroční předsevzetí...

 

jj, kouření je svinstvo :)))) nic nepomáhá

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru