Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vnímání I.

12. 03. 2018
3
6
517
Autor
Excelsis

Jsem jako padající nažka javoru.

Chci vkročit tam, kde doopravdy jsem.

Z toho, co bylo, načerpat sílu k tomu, co bude.

Dovléct sebe sama před Boha.

Jako had se vzepnout a pak ponořit.


6 názorů

Umbratica
26. 03. 2018
Dát tip

Když si čtu tvou báseň podruhé vidím v ní rozpor padající nažky javoru,kterou přece unáší vítr a toho že něco chceš. As bych nejprve počkala ,kam mě vítr zanese. Ta cesta povětřím někdy může být tak dlouhá,že člověk vlastně zapomene,co že to původně chtěl.


Excelsis
22. 03. 2018
Dát tip
Krásně řečeno, Umbratico. Díky za čtení i komentář.

Umbratica
22. 03. 2018
Dát tip

Píšeš,že já je východisko. Ano,přesně tak to je. Není třeba pro začátek hned zapomínat na své já. Možná je nejlepší zkoušet si představovat,jak nás asi vidí ostatní.  Pak - až za velmi dlouhou dobu,bychom si třeba mohli představovat,jak nás asi vidí Bůh.


Excelsis
20. 03. 2018
Dát tip

To je velmi dobrá připomínka, Umbratico. "Já" je jen východisko, cíl je někde jinde. A tato báseň je východisko delší série. Skutečně to ještě není meditace. 


Umbratica
19. 03. 2018
Dát tip

Takový text má snad snahu být čímsi jako meditativní poezií. Ve skutečnosti je ovšem plný vlastního JÁ. Ve skutečnosti meditace začíná tam,kde já pozvolna mizí.


zvedavec
12. 03. 2018
Dát tip

ponoriť kam? do čoho? :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru