Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzplanutia o čosi viac zrelých

15. 03. 2018
13
28
1034

tínejdž ohŕňajú nosy

nad jesennou láskou

snáď sa ešte nemilujú

fuj

 

možno neskôr

čo ich pobúrilo

bude povzbudením -

s popísanou tvárou

všetko nekončí

 


28 názorů

Lnice
04. 04. 2018
Dát tip
Tak to je strašné:(

Lerak12
04. 04. 2018
Dát tip

Ano. Slvenská baba k ledu !!


Gora
04. 04. 2018
Dát tip

To je teda bomba! No, Fico je /byl/ holt puritán a sám šel vzorem:-)


agáta5
04. 04. 2018
Dát tip

:) ježkovy voči, jste na tom hůř jak za komunistů!!! co nás ještě čeká? :(


áno, vystrihli!

vraj by to nemohli odvysielať pred 22.hodinou!


Petr333
04. 04. 2018
Dát tip

to jako fakt vystřihli? ta scéna tam skutečně je gabi.


aleš mal pravdu! na Slovensku je cenzúra a ja naivka som to brala ako dobrý vtip

Kronerovej sa ušla soška Českého leva za najlepší ženský herecký výkon v hlavnej úlohe. Zdá sa, že filmoví kritici ju ocenili aj za to, že sa v snímke Baba z ľadu dala nahovoriť na pikantné scény. Slovenskí diváci však o Zuzanin sex s kolegom Pavlom Novým pred kamerami prišli. Telerozhlas ho totiž na Veľkonočný pondelok skrátka neodvysielal! „Je normálne, že RTVS vo filme Baba z ľadu vystrihla sexuálnu scénu?“ búril sa na sociálnej sieti divák David.


aha, jiná kritéria...tím se to dá vysvětlit...:o)


nie, žeby mi tam chýbala! takto to bolo akurát


skôr máme na Slovensku iné kritériá na erotické scény :)))


že by to na Slovensku cenzurovali? :o) 


aleši, práve som dopozerala na STV1 Baba z ľadu, celý čas som čakala na erotickú scénu so Zuzanou Krónerovou a nedočkala sa...pekne si si zo mňa vystrelil :), ale nevadí, dobrý film to bol aj bez nej - bez tej erotickej scény, výborné herecké výkony...


vďaka, Lenka


Lnice
16. 03. 2018
Dát tip
Krásně napsáno...skromně, pravdivě:)

vitaj v klube, Čudlo :)


Čudla
15. 03. 2018
Dát tip

/*


Petr333
15. 03. 2018
Dát tip

Lerek12:   :-)


s radosťou som si prečítala všetky vaše príspevky, usmievam sa


Lerak12
15. 03. 2018
Dát tip

Nejlepší mladé dezorientovat a uvést do zmatku.Vášnivě se líbat  před Krematoriem. Nebo si s nimi měřit mládí na Petříně, v bludišti křivých zrcadel. (Ať vidí, pokřivenost pohledu) Nebo se jen tak zběžně zeptat potomků, jestli jako já, taky chodí na "ostro?"


Petr333
15. 03. 2018
Dát tip

gabi tahle moc


agáta5
15. 03. 2018
Dát tip

:))) kočko :))) se tady řehtám nahlas


Kočkodan
15. 03. 2018
Dát tip
Možná jsem já – nepopsaný list – mezi mladými dost výjímka, ale mne fyzická láska vás starších nepohoršuje. Morbidní rčení „musíme tam všichni“ bych tématicky pozměnil na „chceme to skoro všichni“. Gabi, chválím ti dílko a kromě tebe i ostatní, kteří mi (zatím) neříkáte pičusi. ;-)

Gora
15. 03. 2018
Dát tip

Zajímavé, že sem nesložil poklonu někdo z písmáckého mládí:-), jen my, a popísanou tváří...

Ta Bába z ledu byl skvělý film, i pro ten konec...


revírník
15. 03. 2018
Dát tip

 

Pro mladé ta scéna možná byla nechutná, ale co ti ještě můžou vědět. Proto taky tobě, Gabi, za báseň skládám poklonu.


to oslovování bylo v afektu...:o) celkově je ten film právě o takové "jesenné" lásce...happyend sice není úplně americký, ale za skouknutí to stojí...

už to bylo i v televizi, tak se to možná dá najít i v nějakém čt archivu...:o)


agáta5
15. 03. 2018
Dát tip

no mladí říkali, že je to nechutný a moje kolegyně v práci (60let) taky... já to neviděla... prý se láskyplně oslovují "pičusi" ... tak nevím :)))


jesenná láska...:o) Zuzana Krónerová (65) ve filmu Bába z ledu dokonce hraje erotickou scénu... hodnocení asi závisí na věku diváka...:o)


agáta5
15. 03. 2018
Dát tip

hřebíček na hlavičku jsi ... :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru