Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dieťa

22. 03. 2018
0
0
191

Dospelým chyba jednoduchosť dieťaťa. Dospeli ľudia sa potrebujú znížiť k dieťaťu a počúvať ich jemný hlas. Deti sú jednoduché, úprimne, nevinne a veselé. Je dobre zanechať vážnosť, zamračenú tvar, neustále riešenie problémov. Prijmi krásny úsmev dieťaťa a nachvíľu zostaň maličkým. Buď otvorený pre detskú radosť a jednoduchosť. Aké milé je dieťa, ktoré ma radosť z malých a jednoduchých veci. Poníženosť a detská radosť chyba dospelým. Dieťa je najponíženejšie stvorenie, ktoré sa nevie pýchou povyšovať. Dieťa vie prežívať plnú radosť a nemá žiadne starosti. Dieťa vyžaduje pozornosť a láskavú starostlivosť rodičov. Dieťa ešte nevie do akého sveta prichádza, že niektorí rodičia chcú potratom zabiť svoje dieťa.

 

POTRAT JE NAJHORŠÍ ZLOČIN, KTORY SA NEDÁ NIKDY NIJAKO OSPRAVEDLNIŤ!

 

Žiadne dieťa v materskom lone nevie, že prichádza do sveta v ktorom

je nedostatok lásky. Žiadne dieťa nevie či bude zabite alebo neskôr

odmietnuté vlastnou matkou. Keby dieťa vedelo, že ani v materskom lone nie je v bezpečí od strachu by asi neprežilo ešte pred pôrodom.

Kto dal pravo matke aby rozhodovala o živote svojho dieťa?  Dieťa najviac zo všetkého potrebuje lásku rodičov. Dieťa potrebuje cítiť,

že je prijate a milovane.

 

Na Vianoce si pripomíname narodenie Božieho syna Ježiša Krista.

Ježiš už ako malé dieťa bolo vo veľkom ohrození života. Kráľ Herodes sa ho chcel zbaviť preto poslal vojakov aby pozabíjali nevinne deti a s nimi aj Božie dieťa. Ježiš prišiel medzi ľudí aby nám ukázal ako nás Boh veľmi miluje. Ježiš prišiel nie vládnuť a rozkazovať ale slúžiť,

uzdravovať a ohlasovať. Ježiš  nás k ničomu nenúti On nerobil žiadne násilie na ľuďoch. Malý Ježiš v Betleheme mal iba jedno želanie aby ľudia boli ľuďmi. Aby sa ľudia mali navzájom radi a vedeli druhému odpustiť. Aby prestali páchať nespravodlivosť voči druhým a slabým, ktorí sa nevedia brániť.

 

Ježiš priniesol ľuďom pravý pokoj, ktorý svet nemôže dať. Ježiš nám

dáva pokoj do našich duši, našich vzťahov s ľuďmi, pokoj keď si vieme navzájom odpustiť, udobriť, keď žijeme ako bratia a sestry v Ježišovej láske po cely rok. Toto je vianočná radosť, ktorú treba šíriť ďalej. Toto je odkaz Vianoc. Ak by sa znovu mal Boží Syn narodiť pravdepodobne by  plakal z hrôzy ako ľudia sú k sebe zlí. Ľudia si navzájom vyrábajú problémy a živia v sebe nenávisť.

 

Myšlienka pre teba:

Maj rád ľudí nie iba počas Vianoc ale po cely rok. Urobíš radosť malému Ježiškovi aj druhým.J

 

 

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru