Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

double triolet nejen o slovech

25. 03. 2018
13
16
888
Autor
atkij

 

 

 

1.

 

slovaslovaslovaslova

a my dva v nich ztracení

 

za očima jáma lvová

slovaslovaslovaslova

vaslo zuby zacení

habaďůra pravdu schová

 

slovaslovaslovaslova

a my dva v nich ztracení

 

 

 

2.

 

slova slova tajná slova

brzdou krku lapená

 

(pod hrudní kost touha klová)

slova slova tajná slova

chtějí křiknout chlape na!

hledej v třetím … od maslowa

 

slova slova tajná slova

brzdou krku lapená

 

 

 

 


16 názorů

atkij
05. 05. 2019
Dát tip

Tvé dedukce jsou unikátní, fakt mě baví uvidět nové rozměry očima čtenáře.

Děkuju, Tony.


CHT
05. 05. 2019
Dát tip

.....na tak já tam spíše vidím babu, jak toho skorosvého vybízí. pokud jen slovy, může to být k uvzdychání impotentní, ale já jsem sebekritický, vzpomenu-li si na 20.....

 

druhá je výborná


atkij
27. 03. 2018
Dát tip

Lnice, díky za "připletení se" :) Potěšilo mě.

Pravda, pravda, i mé další vnitřní i vnější podporující a radící oči to vidí podobně. Kratší forma je lepší:)

A o tom času mi povídej:)

 


Lnice
26. 03. 2018
Dát tip

super.-) hrozně mě to motivuje myslet tripletně.-) tak se těším, že ze mě něco podobného taky vypadne.-) jen kdyby toho času bylo víc.-) tri pleť, prosím! a k tomu ještě musím dodat, že ten tvůj první tripletový pokus, byl podle mě příliš dlouhý, teda ta opakující se věta, říkala jsem si, že to musí být něco kratšího a tady už je to kratší a mnohem líp to poskakuje.-) bezva!


atkij
25. 03. 2018
Dát tip
qicalko, tesi me, ze rikas:) Kockodanku, az me osviti, treba i o triole ... :)

Kočkodan
25. 03. 2018
Dát tip
Mám pocit, že se v dílku opakuje jedno slůvko. Zatím jsem ale nepřišel na to, které to je. Ještě se pokusím zamyslet. Jako sukničkář jsem byl trochu zklamaný, že nemá triolet nic společného s Triolou, ale už jsem se z toho vzpamatoval. ;-)

atkij
25. 03. 2018
Dát tip
Dodola, tak nejak, ale nedyslekticky:) Dik, ze ses i presto zavrtala.

Dodola
25. 03. 2018
Dát tip

Ach tyhle rébusy, to je něco co fakt nemusím (nebo spíš nemůžu:-)

takže vaslo něco jako atkij..?

R.L. se asi nekoukl na Maslowa


atkij
25. 03. 2018
Dát tip
R.L., ty me fakt bavis:)) mozna i inspirativne... Lerak12, dobre, ze myslis na zdravi:)diky moc'

Lerak12
25. 03. 2018
Dát tip

Triolety si tedy zrovna moc nedávám stejně, jako miniatury. Ale teď mi to k snídani docela bodlo. Nasypal si do očí, jako do jogurtu "mysli." Slovaslovaslova nápaditánápaditá.


atkij
25. 03. 2018
Dát tip
Goro,fajn, ze ses dopidila:) R.L., ty nevis, ze zenska, jako sikovnejsi stvoreni, zvlada more veci najednou? Ze vymysli basnicku pri uklidu, peceni, vareni... Navic, ziju v dojmu, ze chlapy experimentovani bavi. Ale asi ne vsechny, ze jo?:)

Gora
25. 03. 2018
Dát tip

Nejvíc překvapilo  vaslo /než mi to došlo, četla jsem veslo či máslo, ale i na maslowa došlo:-)))/

Hrátky - a vydařené. Dobře, žes odbrzdila.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru