Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Škrabance na detstve

31. 03. 2018
8
6
815

dievčatko a stará mama

manželská posteľ

preležané matrace

(matku by boleli kríže)

 

snaží sa zaspať skôr

než babkine vzlyky

rozrušia ticho v izbe

 

ak nie

stíska viečka

nočnému plaču nerozumie

nedáva otázky vycíti

čo čaká na tmu

je tajomstvom

 

 


6 názorů

príbeh iného dievčatka, rada som si prečítala, Andělka


Andělka1
31. 03. 2018
Dát tip

Mně jsi  vybavila nejútlejší dětství v Malackcáh, nebyla televize, ani rádio u babky s dedom. Musela jsem jít spát vedle do izby, kde byla zima a strašná pro mne, tma. Oni dva seděli v kuchyni a dodnes slyším dědu, jak se přimlouvá, aby mi nechali pootevřené dveře k nim do kuchyně z té nehostinné ložnice. Tam jsem vzlykala já. Zajímalo by mne , zda to slyšeli...je to můj příběh, to ano...možná jsem ani nevzlykala, jen toužebně vykukovala pod duchnou směrem ke dveřím, ani nevím, zda tedy ty dveře zůstávaly pootevřené. Vzpomínám, ale na to velké ticho. V celém domku...


áno,Evi

zmätok a úzkosť, presne tak, Lerak

Ľuboš, radšej ťa nechám v tom, hoci už viem :)


Kočkodan
31. 03. 2018
Dát tip
Skoro jistě chyběla starej mame přítomnost tvého starého otca.

Lerak12
31. 03. 2018
Dát tip

Tázací větu doplní až dospělost. Děti jsou bystré, ale na vše, si bez skušeností neodpoví. Mají v hlavě zmatek a někdy úzkost. Pěkně jsi Gabi pootevřela dětské dvířka.


zvedavec
31. 03. 2018
Dát tip

vycíti, áno


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru