Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

37 (dvě haiku)

Výběr: a2a2a
03. 04. 2018
9
19
1116
Autor
Darmo-šlap

 

 

Poklidné ráno –

za oknem kočka

pokouší větrník.

 

 

***


 

Křičící kojenec –

obě nohy v jedné.

 


19 názorů

CHT
05. 05. 2019
Dát tip

.....no tak on asi modrý mušinec nemá rád pořad Nedej se....

což bych mu teda nezazlíval, ale takhle křečovitě? Jako když Vítězslav Jandák ministrem kultury byl?

já, Jeho Veličenstvo Absolutní Amatér,  nemám k těm momentkám co dodat, což myslím jako plus.


Magdalene
22. 04. 2018
Dát tip

Lísteček se nepohne

za oknem kočka

roztáčí větrník.

 

 


Umbratica
05. 04. 2018
Dát tip

Ten problém jsem vyřešila asi špatně. - Dala jsem do haikárny haiku "Návštěva",které znělo :

 

Zahradní tůňka -

Plastová kačenka a

dvě  nové - živé

 

Až do mého odchodu z knihovny se ale pod tímhle výtvorem neobjevil žádný koment ani tip. - To bylo to haiku oprsavdu tak špatné ?

 


Umbratica
05. 04. 2018
Dát tip

Bylo mi jasné,že je to haiku odpozorované , haiku ze života.Taky se mi dnes ráno jedno haiku přihodilo ,ještě než jsem jela sem do knihovny.Pořád se mi ale v hlavě nedaří sestylizovat tu příhodu na sedmnáct slabik. Jestli se mi to podaří než odejdu z knihovny,zveřejním to. 


agáta5
04. 04. 2018
Dát tip

jj, i já se přikláním (jako haikulaik) k roztáčí.. je to přímočařejší ... i když pokouší  je zase .. roztočí neroztočí? :)


vůbec nevím nad čím tady přemýšlíte :-)) hahaha !

1. haiku co si ani nezaslouží název !

2. autor napsal víc ke kočce než k svýmu vnoučeti - to o něm vypovídá všechno

3. "výběr" od absolutního amatéra - bez jakýhokoli zdůvodnění - nezaslouží si to ani komentář ? a2a2a ?


atkij
03. 04. 2018
Dát tip
Jestli muzu, fakt se snazim pochopit podstatu haiku... Osobne mi prijde slovo "pokousi" v celem haiku tim nejpodstatnejsim, ktery mu dava ten mozny ctenarsky presah. Navic to kocici pokouseni je jejich fascinujici rys.

nascheanou
03. 04. 2018
Dát tip

za mě taky roztáčí... jinak krása.


Lnice
03. 04. 2018
Dát tip
Líbí...i když kojence jsem nepochopila a to mám děti!:) takže pro mě dobře, že jsi vysvětlil:)

atkij
03. 04. 2018
Dát tip
Dekuji za odpoved. Asi jsem se spatne vyjadrila. Ani by me nenapadlo te podezrivat z nespatreni. Ale to, co jsi videl, jsi musel z vizualu prenest do slov. A jaka pouzijes, to snad myslenku chce? Nebo je to tak, ze vse naskakuje soubezne a navic tak, ze ctenar nevi, jestli byla videna ctyrnoha ci dvounoha...coz me fascinuje.

Darmo-šlap
03. 04. 2018
Dát tip

Však hledám chybu u sebe :-)

 

Ještě Umbratice jsem neodpověděl. "Roztáčí" by šlo též, jak se po větrníku ožene drápečky


Darmo-šlap
03. 04. 2018
Dát tip

No, nechám to druhé haiku otevřené. Je chybou tvůrce haiku, když ho má vysvětlovat. Mám na mysli jednu nohavici, ale kontrast jsem chtěl vyjádřit těmi číslovkami.


Darmo-šlap
03. 04. 2018
Dát tip

Není to vymyšlené, vše spatřené, kočka dnes ráno ve Čkyni u Vimperka, kojenec je Beník, můj vnouček :-).


atkij
03. 04. 2018
Dát tip
Dokonale- prvni na dva obrazy, to se musi podarit takto vymyslet ... kdyz neni kocka jako kocka a neni vetrnik jako vetrnik:) Kojenec...zname:)

Umbratica
03. 04. 2018
Dát tip

Tip za první.

Možná bych napsala :

 

Poklidné ráno -

Za oknem kočka

roztáčí větrník


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru