Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

38 (dvě haiku na téma Oty Pavla a Güntera Grasse)

06. 04. 2018
4
6
660
Autor
Darmo-šlap
 
 
Spadla mi čepice –
vezmu si ji
na zpáteční cestě.
 
 
 
 
 
Dětský hlouček –
Tulle roztírá palcem na noze
sperma.

 


6 názorů

CHT
07. 07. 2019
Dát tip

Jo, ty "vibrace osudovosti", kterýma se vyznačuje haiku, tam sou....

Už se to nevrátí.


Darmo-šlap
05. 06. 2019
Dát tip

Já si myslím, že to haiku je. Vybral jsem z těch knih motiv a upravil ho do podoby haiku.


CHT
08. 05. 2019
Dát tip

člověče, já tip nemůžu nedat, už jen proto, že jsem rodinou považován za opravdu velkýho nemravu, i když bych občas mohl být lepším milencem, ne že ne.

Aleřekni mi sám co si o tom myslíš, je to haiku, není to haiku,je to ňáký senryu a čím tito bylo v momentě psaní?

 

.....nějaká autorka z Pište povídky si na tě vzpomněla, ale já tam strašně dlouho nebyl....


Darmo-šlap
07. 04. 2018
Dát tip

Ano, Negative, jeden z prvních výronů. Tulle byla v Grassově knize Kočka a myš holka, co s partou kluků plavala za války k vraku lodi. Tam hluci onanovali. A Tulle přikázala: "Teď to udělej ty, teď ty. No tak? Kdopak to dneska ještě nedělal?" A pak palcem u nohy roztírala to sperma.

První haiku je z textu Oty Pavla po jeho návratu z psychiatrického ústavu. Neměl ani sílu shýbnout se pro spadlou čepici.


0-negativ
06. 04. 2018
Dát tip

To druhé je poněkut nejasné. První veřejný výron?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru