Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zdravé shity

08. 04. 2018
2
6
276
Autor
LV

------------

 

Nie som konzumentom  lacných snímok v kine, dávam prednosť poctivému bio-grafu.

Zbierali sme  céčka, dnes žerieme  éčka.

Božský pokrm nie je dia, ten je Dia.

Je ako dieťa - to tá diéta.

Konzument je konečným článkom (p)otravného reťazca.

Láska, ktorá ide cez žalúdok, má svoj počiatok aj konečník.

Nevera nám leží v žalúdku, ak je nevyvrátiteľná, lepšie je sa sa ňu ....

Eko potraviny sú hitom pre biomasy.

Je lepšie, ak ťa má kanibal v žalúdku, alebo po krk ?

Robinson nezachránil Piatka, to len  ľudojedi dodržali pôstny deň.


6 názorů

Vzhledem k časovému odstupu působí i stariny celkem neokoukaně...:o)


LV
09. 04. 2018
Dát tip

Aleši. ja enem recykluji ty stariny, som to vymazával, ale takmer mi nič nenapadá, nezamienat so so slavjavnským  mi nenapadá, každopádne lehcepáne, díky za koment :D


post office - úřední půst


mND
08. 04. 2018
Dát tip

Dle návala příspěvků v časových blocích, asi o tom něco víš;). Ale upsat se k odpisu, to přeci neni nutný. Hezky se vyvypsat, to přeci taky jde. A jsem přesvědčen, že s tím máš zkušenosti ještě větší.

 


LV
08. 04. 2018
Dát tip

písaním sa da i upísať, Faust  a psanci by o odpísaní  mohli napísať :D


mND
08. 04. 2018
Dát tip

Já si to taky myslim. Psaním se DÁ přimět se k odpovědnějšímu, reálnému životu. Třeba to vyjde a ty opravdu začneš pravidelněji cvičit. Ať.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru