Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obloha

22. 04. 2018
5
21
1758

 

 

 

Červená tráva –

obloha nad rytíři

je stále modrá.

 

 

 


21 názorů

V pohodě, díky za komentář.

Šmodrcha
06. 08. 2018
Dát tip
Super, na haiku vždy nejvíc oceňuji interpretaci vlastního pozorování či zážitku, velmi mne oslovuje například Darmošlap. Beru zpět svoje kritické hodnocení, jen to plovoucí zasazení, kdy chybí nějaké uvozovací slovo by se dalo změnit.

Šmodrcha: Díky za názor. I když se to nezdá, o vlastní "prožitek" či spíše pozorování se skutečně jedná. Toto haiku mě totiž napadlo na letošním ročníku středověké bitvy Libušín, když jsem byl jako jeden z bojujících zasažen a v rámci "divadla" pro diváky jsem simuloval svou smrt. Tudíž jsem ležel na zádech, zíral na modrou oblohu a říkal si, že kdyby to vše bylo doopravdy, tráva kolem mě by byla červená. Jinak jsem rád, že jsem tě inspiroval, tvé haiku se mi líbí.

Šmodrcha
15. 05. 2018
Dát tip
Obraz je statický. Není tu bod, který určí čas nebo umístění. Haiku není zasazeno. Zřejmé je, že se nejedná o vlastní prožitek či pozorování. Budiž. Někdo píše od stolu a stačí mu to. Nevyřčená zelená je zajímavý nápad. Malinko mi to připadá chudé, když už od stolu, dovolím si inspirován dílem napsat: Rudá stébla trav Nebe nad Širojamou Zůstává modré

atkij
29. 04. 2018
Dát tip
Ano, nula, tim to bude...trefilas hrebik na hlavicku ... lalilo.

Magdalene
29. 04. 2018
Dát tip

Nemám ti (Ti) psát zpávy? Mně může psát zprávy kdokoli, vážím si lidí, i ty,  s  jiným názorem. Budu se řídit pořikadlem. Čím větší nula, tím víc vyskakuje......


Díky všem za zastavení se.

agáta5
23. 04. 2018
Dát tip

když něco končí stejně na  "a" neznamená to rým, to by musela být  tráva-kráva třeba, to už rým je

pěkné haiku

 


atkij
22. 04. 2018
Dát tip
Prekvapuje me to? ... a uz mi nepis zpravy, prosim. Dekujuuu:)

Magdalene
22. 04. 2018
Dát tip

Atkij. V čem se pak přikláníš ke Goře? To nechápu zase já. 


atkij
22. 04. 2018
Dát tip
Trava/zmenila ... rozhodne rym NENI. A nic ohledne cervene travy jsem vysvetlovat nepotrebovala. Pochopila jsem to SAMA. Zacatecnice? Aha. Bylo by fajn dukladneji cist komenty, na ktere reagujes.

Magdalene
22. 04. 2018
Dát tip

Atkij. Já se přikláním k Carvelsback2 . Nanajde se nikdo , kdo by nepochopil, proč je tráva červená. Není třeba vysvětlovat. 

 

Tráva - změnila. Ale nechám se poučit. Jsem pouhá začátečnice v psaní. 


atkij
22. 04. 2018
Dát tip
Priklanim se ke smeru Gory. Magdalene, kde vnimas rym? To by me docela zajimalo.

Magdalene
22. 04. 2018
Dát tip

Gora. Červená tráva napovídá, že je po boji. Netřeba víc upřesnovat. 


Magdalene
22. 04. 2018
Dát tip

Obloha by mohla nad hrůzou boje barvu změnit. 

Červená tráva

obloha nad rytíři

barvu změnila. 

 

Nejsem si jistá, jestli je haiku správné. V haiku nemá být rým. Ale třeba mi to někdo vysvětlí. 


Gora
22. 04. 2018
Dát tip

a co - blankytně modrá?


atkij
22. 04. 2018
Dát tip
Zajimavy obraz, kontrast zrejmy, jen uvazuju nad slovem "stale"

Gora
22. 04. 2018
Dát tip

Docela se mi líbí...možná bych ještě upřesnila druhý veršík

obloha po souboji


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru