Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rolety

24. 04. 2018
4
3
729
Autor
nascheanou

V horkém dni se z ničeho nic zatáhlo. Rolety už nepropouštěly žádný sluneční paprsek.

Seděla jsem na pohovce se štípavým modrým povlakem, má stehna se k němu lepila.

Pozorovala jsem, zda-li na mých lýtkách nejsou stopy po prvních klíšťatech.

 

 

 

Vzpomínám, jaké to bylo žít na těchto místech společně.

Byla jsem malá a blonďatá. Nerozuměli jsme si. Honili jsme se po bytě, ze vzteku, jeden křičel na druhého.

Brzy jsme se odstěhovali, abych se já dnes mohla vracet tam, kde rolety nepropouštějí žádný sluneční paprsek.

 


3 názory

Lakrov
15. 05. 2018
Dát tip

Nevím sice "o čem to je", ale má to zvláštní náladu, která mě přiměje  se nad tím zastavit.  Tip.  


nascheanou
24. 04. 2018
Dát tip

Tyy jo, diky za tipy, jeste to vecer upravim. Ale jsem rada, ze se libilo. Inspirovala me knizka Papezuv penis a jine basne...


agáta5
24. 04. 2018
Dát tip

sakra, to je dobrý.. s těmi roletami na začátku a na konci, to se ti povedlo.

trochu bych si dávala pozor na "jsem" .. pozorovala jsem, zda-li na mých lýtkách nejsou stopy po prvních klíšťatech a vzpomínala, jaké to bylo žít na těch místech společně.

někdy jdou vynechat nebo nahradit

a ještě k téhle větě... vypadá to, že vzpomínáš, jak jste žili na těchto místech spolu s klíšťaty :))

ale jinak fajn... vyměň si povlak - štípavý? bych měla vyrážku


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru