Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vymáhanie sľubu

25. 04. 2018
2
9
767

čoraz viac ma desia

postávajúce hlúčky 

v okolí obchodného strediska

zlietajú sa permanentne

ako holuby na námestí

 

nákupné tašky na kolieskach

francúzske palice

roztrasení sklonení

každodenná téma

choroby

 

sľúbte mi priatelia

potenciálni starčekovia

starenky

my budeme iní

 

v spomienkach

preplávame časom

do bláznivých bezstarostností

 

pri stretnutí

bolesť poctivému smiechu ustúpi


9 názorů

bolo by fajn, hanka


8hanka
26. 04. 2018
Dát tip

inak sa slubuje v 20-ke  a inak v 80-ke::) Ale bolo by fajn ostat aspon trosku blaznivy, pozitivne naladeny napriek veku, prazdnej penazenke a neuplnemu chrupu:)


verejná odpoveď na súkromnú správu od Magdalene

nie je to výsmech...mja mama má 89, všeličo ju bolí, ale dokáže sa ešte smiať, ako by ju nikdy nič nebolelo...je to o prístupe k životu


pozdravujem všetkých, tých, čo to zobrali smrteľne vážne, aj tých s nadhľadom a vtipom


Lerak12
25. 04. 2018
Dát tip

Každy žijem v jiné kůži. Zdravím Tě, Gabi.


Kočkodan
25. 04. 2018
Dát tip
Gabi, já ti raději nic neslibuji. A písemně nedám už vůbec nic. Promiň, musím končit, strašně mne rozbolel brzlík a jdu si vzít prášek... Aleši, já mám pocit, že jsi doktorovi špatně rozumněl, možná říkal - ..a ještě ani jednou jste nebyl schopný pracovat. Jinak by sis mohl klidně změnit nick na Terminátor. ;-)

Magdalene
25. 04. 2018
Dát tip

Tahle naivní představa vznikne, až tehdy, když zmiznou ze světa všechny nemoci. Babičky , dědečkové - se spolu radí, je to jejich jediná zábava, a ty jim ji chceš vzít. Ty, ty, ty? 

Myslíš si, že na Západě bohatí důchodci a i v Česku  bohatí staří lidé se baví jen o nemocech? 

Nemají na to čas. Sportují, chodí do divadel, do společnosti, mají koníčky a nemají potřebu se slétávat v obch. střediscích. 

To je sociální problém. A provozuje to pouze určitá skupina starců.

Tahle bohatší skupina se může smát. Ovšem ta chudá, přemýšlí kde vzít na léky a kdo se o ně, když budou nemohoucí postará. Aby neskončili v těch bídných domovech důchodců. 


tak přísaháme!!! :o)

byl jsem minulý týden na preventivní prohlídce. doktor otevřel desky, kroutil hlavou a říká: tak vy tu pracujete od roku 1997? a ještě ani jednou jste nebyl v pracovní neschopnosti? ...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru