Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak se mějte.

27. 04. 2018
7
17
1110
Autor
Nami 99

Když jsem byl na vojně, projížděli jsme jednou  náklaďákem Praaga  - V3S , městem. Velitel vozu nadporučík Mrklas seděl na pravé straně u okýnka, dále řidič, svobodník Brázda a já jako závozník uprostřed. Jeli jsme pomalu. Tehdy (soudruh) nadporučík zahlédl paní, jdoucí po chodníku, (nějakou jeho známou) ,stáhnul okýnko a volal. " Dobrý den, paní Kadláčková, jak se máte?"  " Cože? Já vás vůbec neslyším."     " Říkám, jak se máte ? " Opakoval Mrklas a přikázal Brázdovi, aby zajel ke kraji a zastavil. " Ptám se, jak se máte? " " Nerozumím vám ani slovo." Na to Kadláčková."  Vypněte motor " Nařídil Mrklas zmatenému řidiči. (Motor V3esky byl dost hlučný.)  " Chtěl jsem se vás jenom zeptat, jak se máte?" Paní stejně neslyšela a tak přišla asi 8 metrů až k autu. " Jak se máte?" Zeptal se nadporučík. "Ale docela to ujde."     " Aco vy?" "A jó, taky dobrý." "Tak se mějte"

"Pokračujte vjízdě." Přkázal Mrklas Brázdovi.

 


17 názorů

Nami 99
27. 05. 2018
Dát tip

blacksabbath - děkuji moc


Nami 99
17. 05. 2018
Dát tip

haijin - děkuji moc


Nami 99
28. 04. 2018
Dát tip

R. L. - děkuji moc . Je to jak ríkáš, je to už včera. Nejdůležitější je, že my jsme stále mladí. Sice už dlouho, ale stále mladí. S tím blatníkem, jsi mi připomněl : " Dědo, serete si na kšandy "

                           "Jo na kšandy, na ty já seru."


Nami 99
28. 04. 2018
Dát tip

atkij - děkuji moc. Když on to potřeboval tak nutně vědět.


atkij
28. 04. 2018
Dát tip
Nektere situace jsou ve absurdite nezapomenutelne:)

atkij
28. 04. 2018
Dát tip
:)

Nami 99
27. 04. 2018
Dát tip

Gora - děkuji moc. To je pravda pravdoucí,

                                   říkal to i vedoucí.

                                  


Nami 99
27. 04. 2018
Dát tip

agáta5 - děkuji moc. Taky na ni vzpomínám, jezdil jsem s kládama.


Gora
27. 04. 2018
Dát tip

Jednu vejtřasku jsme donedávna vlastnili:-) a je to nezničitelný stroj:-)


agáta5
27. 04. 2018
Dát tip

muhehehe... vétřeeska bylo první auto, který dostal v práci můj exmanžel do pracovního užívání ... nedalo se v tom jezdit .. rachot a tvrdý posed... ale on si tam dal takovou kožešinku a sundaval si pracovní boty, když šel do kabiny.. prostě pokojíček a na uších měl takový udělátka jako Otík ve vesničce střediskový :)

což mi taky vesničku připomnělo :) a usmívát se tady jako debílek

tož tak se mějte 


Nami 99
27. 04. 2018
Dát tip

aleši - děkuji moc. Asi by mu to slušelo víc.


Nami 99
27. 04. 2018
Dát tip

Kčkodan - děkuji moc. Mrklase naopak zavřeli, protože to byl spávce muničního skladu a při inventuře zjistili, že mu tam nějaké kousky chybí. Ale to mu nijak nevadilo, prtože hlavní bylo, že ví jak se má Kadláčková.


nadporučík Mrklas slouží asi u průzkumníků...


Kočkodan
27. 04. 2018
Dát tip
Já bych Mrklase za zásluhy pri budování dobrých vztahu s civilním obyvatelstvem povýsil.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru