Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen

02. 05. 2018
3
14
1739
Autor
Dagmaram

Sen

Ach,

Nepůjdem dneska v noci spát, 

Chci slovy s tebou šermovat,

Zlatavým pudrem svéhlavým, 

Tvé vlasy drsně načesat,

Přestanem dýchat na celou chvíli,

Vklouznu ti rukou pod košili,

Abych tě směle pohladila,

Kde je kůže tolik jemná bílá,

A Slunce prstem nezavadí,

K laskání hebkého to svádí,

Drze vykrákám tě za vlasy,

Na tvém upoceném čele,

Odevzdáš se mi nadvakrát,

Uvolníš se ještě,  ještě ... déle

Ach,

 

                                                                   Dagmara 05.02.2018


14 názorů

geminy
22. 03. 2023
Dát tip

Dagmaram, pokračuj. Je to s nádechem erotiky. Jsi šikulka.


Dagmaram
07. 03. 2023
Dát tip

Díky gemini, tohle uz jsem psala tak davno. Je zajimave se k tomu vratit :-)


geminy
06. 03. 2023
Dát tip

Krásné.


Kočkodan
05. 12. 2018
Dát tip
Dagmaro, toť v podstatě zbytečná otázka – veškeré tvoje kritiky\komentáře jsou automaticky hluboké. (smajlík se zračícími se zkušenostmi)

Dagmaram
05. 12. 2018
Dát tip

No jo, stojíš o hlubší kritiku ? Do široka se usmívající a šibalsky mrkající smajlík.


Kočkodan
05. 12. 2018
Dát tip
Provedl jsem zabrousení na toto dílko a k nemu prisroubované komentáre. Narazil jsem tedy i na tvuj závazek, slib, prinejmensím úmysl, týkající se konzumace mé tvorby. Dle absence kritik usuzuji, ze jsi zrejme povetrná zena, která mluvila do vetru... (smajlík s neprehlédnutelným nestastným výrazem)

Dagmaram
06. 05. 2018
Dát tip

Voňavý opičák a s plnovousem? Teda je fakt, že už jsem delší dobu nebyla v zoologické, ale to spíš zbaštím modrou zebru na bruslích ;-))

Jenom legrace, díky za příspěvek :-)


Kočkodan
05. 05. 2018
Dát tip
Ano, máš pravdu, však já jsem ty časové důvody někde ve skrytu duše či morku kostí tušil. A nepochybuji, že tě letmý nákuk dožene k dohnání. Byl by to nadlidský výkon, kdybys dokázala odolat(,) nenořit se do hlubin mé tvorby. A ještě jednu poznámku k tvému prvnímu komentáři – jako majitel plnovousu vodu po holení nepoužívám. Přesto jsem voňavý opičák. :-)

Dagmaram
05. 05. 2018
Dát tip

Ber to z té lepší stránky.

Neodpověděla jsem jenom tak, aniž bych se podívala s kým mám tu čest. Tvorbu máš rozsáhlou. Proto letně letmo, ale to doženu ;-)


Kočkodan
04. 05. 2018
Dát tip geminy
To byla milá reakce na mou reakci. Díky. Jen slůvko „letmě“ mně na chvíli zmrazilo krev v žilním řečišti. Ani ne tolik kvůli tomu, že pravděpodobně neexistuje (buď letně nebo letmo(, ale hlavně proto, že jsi místo něj nezvolila „důkladně, „zevrubně“ nebo „podrobně“. :-)

Dagmaram
04. 05. 2018
Dát tip

Rety v slaném uvolnění,

Tvá vůně vody po holení,

Ve světle sedající prach,

 

K tvojí potěše vzácný pane,

Žertovně zvící Kočkodane,

 

Odtuším sáhodlouhé aaach,

 

;-))

 

Koukla jsem letmě na tvou tvorbu. Máš dobrý humor ;-))


Kočkodan
04. 05. 2018
Dát tip
Cet jsem tvé dílko (anglicky Dream) o sermu, kuzi, vykrákání, písemne tady potvrdím - není to spatné, vzácná paní. I úsmev pridá starý brach, vyjde z tvých retu dalsí ach?... :-)

Dagmaram
03. 05. 2018
Dát tip

Ahojky. Moc díky za příznivý tón tvojí kritiky. Těší mě, že i někdo další spatřuje krásu v lehce blouznivé uvolněnosti. Má nemoc má pravidelné recidivy a doufám v její nakažlivost :-)

Hodně mi zazlívají, že nejsem přísně rytmická. Kategorie vázaný verš praví: texty rytmické či rýmující se či obojí :-)


Lerak12
03. 05. 2018
Dát tip

Ach ten Mácha. Ten májový poetický virus. Jsi tak nějak správně nakažena. Tvá "nemoc" se mi líbí.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru