Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vyznania moje žene II (do vrchu)

15. 05. 2018
7
12
679

dievčatá prijal som vašu výzvu...8-)))

vyznania moje žene II

(do vrchu)

 

kráčame spolu na vrchol,

tam, kde je riedky vzduch.

 

modlím sa, aby nik nezdúchol,

kráčajúc spolu na vrchol.

od lásky aj mesiac pobledol,

v roji krvilačných múch.

 

kráčame spolu na vrchol,

tam, kde je riedky vzduch.


12 názorů

Silene
10. 06. 2019
Dát tip

Doslova Milé :).


8-)))...jedine do kopca...vďaka


dodola...keď sa páči, aj napriek formálnym nedostatkom 8-))


agáta5
16. 05. 2018
Dát tip

prý porno, co tu koluje :))) 

pěkný to máš..  až jsem z toho vrcholu utahaná.. do kopce já nerada :))


v budúcnosti sa viac posnažím, určite to nie je posledný triolet 8-)))


Dodola
16. 05. 2018
Dát tip

Přírodní romantika na vícero způsobů, myslím, že se povedlo:)


atkij
15. 05. 2018
Dát tip
In?:))vypada to spis na pekny plahoceni, ako kracate, na Gerlach to asi nebude:) Muj usudek(nedavam zaruku)...druhy a sesty rytmicky nepasuje Prvni a treti...slabikove sice ruzne, lec prizvukove ok, takze jeste beru:) Paty je uz v takove extazi, ze zde nelze ani rozum pouzit, natoz potrebny rym:) No urcite sis prisel na sve:)... Bavis! A dneska rozesmal, za to si ten tip zaslouzis. At ma manzelka aspon nejakou radost:)

trošku som váhal či ju tu publikovať...je to intímna záležitosť...ale po tom "porne" 8-))) čo tu koluje som si povedal, že ho treba vyvažovať 8-)))...inak som dostal sprd od manželky, kvôli krvilačným muchám 8-)))))))...vďaka Gora...


Gora
15. 05. 2018
Dát tip

Slávo, je to milé /od tebe i tak, celkově:-))/


trošku som si ho prisposobil, ale zaujíma ma to metrum, kde drhne som v tom asi príliš in 8-)))


atkij
15. 05. 2018
Dát tip

jéé, trilolet?

 

skoro:))

 

čtvrtý verš by měl být totožný s prvním

a pátý by s ním měl  být v rýmu 

 

a ještě trochu metrum...doladit:)

 

Ale super, že se pouštíš, mám fakt radost. Protože to není zas tak snadný, že jo?:)

 

 

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru