Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

________

20. 05. 2018
15
23
1603
Autor
atkij

 

 

možnosti představ

jsou ve většině případů o škálu barvitější

než finální obraz

 

každý holt nemá ten správný talent

udržet důmyslnou kompozici

rafinovaný výraz 

perspektivu

 

tlustou čáru svede každý

 


23 názorů

atkij
22. 05. 2019
Dát tip
Ať tě to ani nenapadne. Je normâlní, že se neustále něčím, či někým inspirujeme. Bez vnějších podnětů bychom s introspekcí nevystačili:) Díky, že mě čteš. Je mi potěšením.

Oldjerry
22. 05. 2019
Dát tip

Máš pravdu, tohle mne  nutí skončit své psaní na Písmáku.  Vůbec jsem si nepamatoval, že jsem ji četl a dokonce  dal tip. Zůstalo mi to v makovici a napsal vlastní verzi, aniž jsem si  uvědomil co mne  ovlivnilo.

Mažu to


atkij
31. 05. 2018
Dát tip
Tak jasne...tlusta cara je az na zcela vyjimecne a opodstatnele situace zbrklym impulsem okamziku. Caru necmrknes pomalu s rozmyslem, vetsinou se jedna o rychly start vytuneneho emocniho motoru:) Diky o podeleni se, kolobajdo:)

Kolobajda
31. 05. 2018
Dát tip

No a představ si, že v mé prvé knize povídek má tlustá čára podstatnou roli. Jednu sťat - pardon, překlep (ale pěkný) stať jsem uzavřel větou: "TLUSTÁ ČÁRA JE BLBOST"... Odůvodnění a to zcela výmluvné v textu - takhle je to trošku vytrženo z kontextu, ale stojím si za svým.

A ty to máš za **


atkij
22. 05. 2018
Dát tip
Jestli ty nebudes pesimista:) Diky moc.

Yan73
22. 05. 2018
Dát tip

Zejména hrůzy se mi zdaj vždycky horší, než to skutečně dopadne.

Hezký, ahoj Y.

 

 


atkij
21. 05. 2018
Dát tip
Kockodanku, dudy bych mozna i brala...aspon jednou vyzkouset:) Ozzozorba, dekuju moc...umelec ma lehcejsi ruku, to urcite...nakonec neni cara jako cara:)

Ozzozorba
21. 05. 2018
Dát tip
Onu i tu čáru nesvede každý tak pěkně jako umělec.

Kočkodan
21. 05. 2018
Dát tip
V extrémních případech mohou z nebe dopadnout i dudy... Poměrně málo se ví o Rembrandtově obrazu Noční hlídka, že měl slavný Nizozemec vlastně v úmyslu namalování ročního dítka. Ale už dělám za svými kecy tlustou čáru. :-)

atkij
20. 05. 2018
Dát tip
Danny, diky;) Dodola, kazdy si muze navazat, co potrebuje...nechala jsem dost prostoru k ruznym interpretacnim linkam... Definitivni zavery jen ve vyjimecnych pripadech:)vsak velice dekuju, fakt si vazim!

Dodola
20. 05. 2018
Dát tip

Říká se "nikdy neříkej nikdy" a nedělej za ničím tlustou čáru, ale někdy se udělá sama...


Danny
20. 05. 2018
Dát tip
dobrá pointa, tip

atkij
20. 05. 2018
Dát tip
:))

atkij
20. 05. 2018
Dát tip
Jj, ja si tveho vhledu a pojeti cenim, haijin...nemelo vyznet odmitave. Nad nazory ctenaru se rada zamyslim, ze by sis toho u mne jeste nevsimnul?:) Napsal si jinou basen, s pouzitim meho zakladu...takze je jak jinak nez odusevnela:)...malinecko ironie mi snad odpustis... Momentka napojena na urcitou vlnu. S vecernim prilivem zmeni tvar i silu a rano...

atkij
20. 05. 2018
Dát tip
mMD, dobre, drzim se rady a neberu... Bez spravne pointy jako by basen ani nebyla, jj.Takze dik. Gora, diky. haijin, polemizovat nehodlam...:)

Gora
20. 05. 2018
Dát tip

Někdy i o několik škál:-)

Mini jako povzdech.


mND
20. 05. 2018
Dát tip

Ještě je člověku trochu známej svět okolo rozměrů deset na minus osmnáctou. Ale dá se spočítat, že MUSÍ existovat i (pravidla, život) někdo okolo minus pětatřicýtý. Co tam je, pod touhle tlustou čárou? To neví každej.

 

Konce a zkratky ti slušej. Jakobys teď už... nehrála. Ale neber mě moc vážně. Každej mluvíme skoro pořád jen o sobě.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru