Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Večerní příběh doktora Sádla

27. 05. 2018
1
4
380
Autor
RaKu

Jen tak.

Večerní příběh doktora Sádla.

 

Na univerzitě ve výzkumném programu Pracovali dva Mikrobiologové. Znali se již od školy a měli dospělého syna.

Syn již po vysoké škole se zhlédl v milé a bystré studentce. Byly spolu nějaký čas, a syn, říkejme mu třeba Filip onemocněl žloutenkou,

Za Filipem chodila jeho snoubenka a otec. V den návštěv se u něj náhodou sešli, a odcházeli spolu. Tak se to stalo ještě několikrát.

  Filip odešel z nemocnice, a přišel na to, že je zdráv, nemá žloutenku. Ale ani snoubenku. Ta se zhlédla v jeho otci. Měli spolu několik dětí.

A syn Filip? Vzal si ve svém vlastním masochistickém pojetí světa, tu nejošklivější holku co našel. Prý aby se světu pomstil.

Ta holka nebyla ani hodná.

 

4 názory

Gora
28. 05. 2018
Dát tip

1/ještě - za Filip bych dala čárku,2/ naopak doplnila za vzal si

1/říkejme mu třeba Filip onemocněl

2Vzal si ve svém

nějak by asi chtělo upřesnit, že těch několik dětí neměli okamžitě - pohrej si trochu s nápaditým, humorným vyjadřováním...

do začátku dávám tip, a piš dál, tohle ti jde:-)


Gora
28. 05. 2018
Dát tip

Hm, s tou snoubenkou je to legrační, a ještě rýmované:-)

Moc stručné na povídku, snad miniatura prozaická...škoda, žes více nerozepsal/a/, smysl pro legraci, ač černou, tam vidím:-))


agáta5
28. 05. 2018
Dát tip

:))) mě to rozveselilo


Fruhling
28. 05. 2018
Dát tip
Je teda obdivuhodne, ze i tak kratky text me nutil preskakovat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru