Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lujz

30. 05. 2018
1
1
367
Autor
RaKu

Hole.

Výlet na běžkách.

Přítel Lujz, byl pracovníkem místního úřadu, známe se z Jizerských hor.

   Vyrazil na běžkách na Smědavu. V horské restauraci, na úbočí svahu nad Hejnicemi, potkal kamaráda Vencu, ten tam v tu dobu obsluhoval hosty. V restauraci bylo pár hostů a Lujz. Ten si sedl na bednu se dřevem a s Vencou hovořil, popíjel čaj s rumem. Chutnalo mu, hovor plynul.  

  Při odchodu na něj Venca, již také ve veselé, volal “Lujzi to nejsou tvoje hole, ale smeták”, Lujz toho měl dost. Cestou domů, potáceje se lyžařskou stopou ztratil vše co u sebe měl, i klíče od trezoru místního úřadu, kde pracoval.

  Druhý den, byl zděšen, při představě, že se někdo dozví jaký je debil mu bylo zle.

Dopadlo to dobře, při hledání objevil rukavici, vrátil se do vsi ke známému, půjčil si od něj minohledačku a vše našli. Lujz byl zachráněn.

 

Lujz ještě žije, nerad bych, aby z něj měli ve vsi srandu. Jeho jméno jsem proto změnil.

 

1 názor

Jeff Logos
31. 05. 2018
Dát tip

Pěkný postřeh


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru