Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tulipány

Výběr: Albireo
17. 04. 2002
10
0
2933
Autor
Petula

Tulipány

 

Dal jsem ti tulipány

a ty mně svoje tělo

       jsi odepřela

 

Co bylo mezi námi

už dávno vyhořelo

       pád do popela

 

Kde jsi,

náš Fénixi?


Amanda
09. 05. 2002
Dát tip
Hmmm pekne ale jako by mi tu neco chybelo...

Armand
09. 05. 2002
Dát tip
***

Petula
24. 04. 2002
Dát tip
:o) M_P Ď! Chudinka Dáda, já ji měla ráda pro ten její ječák, kterej před 15 lety měla...
Prej Trapasová. ;o)))
░/-_-\░

Petulo, není o co stát, prakticky se změní jen poslední řádek... kde jsi, náš Felixi? Jako že by to byla lyrická báseň Felixe Slováčka pro jeho ženu Dádu Trapasovou... žádnej zázrak, co? :o)

Petula
22. 04. 2002
Dát tip
► Nojo, Tynic, asi máš pravdu... Když já jsem na toho Phönixe tak nějak fixovaná... ;o) Tedy s poděkováním zde uvádím Tebou navrhovanou změnu jako variantu zcela akceptovanou... I když (mi) to dostává vyznění někam trochu jinam. Já vím, jsem moc patetická...

Tulipány Dal jsem ti tulipány a ty mně svoje tělo – jsi odepřela Co bylo mezi námi už dávno vyhořelo – pád do popela Kde jsi?


Ale nahoře už to tak nechám, protože jsou tu i "Phönixovské" odezvy...
Monty_Python, prosím, můžeš mi tu parafrázi poslat alespoň soukromě? Neboj, neurazím se. Já jsem taky občas cynická... :o)
Astalavista, děkuji za kytky...
Díky Vám všem ///-_-\\\ Petula

Tynic
22. 04. 2002
Dát tip
Hmmmmm to je skvělá verze !!!! :o) mrk

Tynic
18. 04. 2002
Dát tip
Přimlouvám se za vyškrtnutí posledního řádku...otazník bych přesunul za KDE JSI ?

miklunka
18. 04. 2002
Dát tip
***

kafka
17. 04. 2002
Dát tip
tulipány...

Astalavista
17. 04. 2002
Dát tip
:)

Bacil
17. 04. 2002
Dát tip
*

Napadá mě ďábelská parafráze. Nechci ovšem zrovna dneska bejt za... éééh... svatokrádežníka. Tak jo, tak nic, a tip, protože se mi to líbí.

Albireo
17. 04. 2002
Dát tip
Tohle je Poezie! Do Výběru pochodem v chod! Monty: a zítra sem tu parafrázi dáš? Byl bych na ni moc zvědavý.

Nevím, nedám, je mi blbě. :o)

johan
17. 04. 2002
Dát tip
*

Albireo
17. 04. 2002
Dát tip
Tak se z toho "blbě" snaž rychle dostat. To neříkám kvůli té parafrázi, ale kvůli Tobě.

Albireo: Jasně jasně. Dělám, co můžu. Co můžu? Ach jo, Chocholoušku Chocholoušku...:o) Já vám dám Koudelku!

KikinaV
17. 04. 2002
Dát tip
*

Helča
16. 04. 2002
Dát tip

Litochowitz
16. 04. 2002
Dát tip
shořel..........

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru