Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pribeh o Paulovi(na konci ho bohuzial obesia) 1

22. 04. 2002
12
2
3710
Autor
Vole

Bolo rano. Vlastne bola este noc. Neskora.
Party sa koncila, a Paul (na konci ho bohuzial obesia) sa so svojimi pochybnymi priatelmi chystal na 'poslednu vypravu velkolepeho vecera'.Byt bol plny dymu, alkoholoveho oparu, zvyskov narkotickej energie, posliapanych pomarancov a velkych ocnych zreniciek (kedze sa do toho tentokrat vsetci zapojili, a potom museli pit hrozne vela mineralky). Paul (na konci ho bohuzial obesia) spolu s Alice a Natalie prave presviedcali Sergea aby isiel tiez, ale Serge bol prilis zjety. Nakoniec sa vsak rozhodol, ze do zily to je urcite lepsie a od teraz uz na to snupanie fakt kasle. Bolo len trochu blbe ze nemal ani ponatia , ze jeho 3 priatelia stravili poslednu polhodinu tym ze mu nieco rozpravali o svojich planoch a o nejakej nocnej vyprave. A vlastne vobec netusil, o com sa asi tak s nimi po cely cas bavil. Situaciu nakoniec vyriesil Paul (na konci ho bohuzial obesia) a zobral Sergea proste so sebou. Obislo sa to bez väcsich konfliktov.
Sledovat tuto skupinku a byt prave tak prijemne zfetovany, nemohol som odolat a pripojil som sa k nim. Presne v tej istej chvili mala asi rovnaku myslienku aj Sophie, a tak sme spolu schadzali po schodoch aby sme ich dobehli. Steny boli vlhke a pekne vonali, Sophie mala ocarujucu chodzu, neskutocne vela energie, sexi oranzove nohavice a velmi kratky cierny svetrik, alebo co. Odjakziva sa dost podobala na Madonnu, bola vyrazne inteligentna a sympaticka. Pocas cesty sa ani na chvilu nezastavil prival jej slov- o naramkoch, o nakupovani, o kamoskach, o homosexualite, o vine, o vodke, o potulnych cirkusantoch, o kupani...
-Sophie
-Co?
-Mozem ta objat?
-<smiech>
-<objatie>
-<neznym hlasom> Povedala som 'ano', ty curak?
-Musime sa ponahlat
-Budes ma niest na rukach?
-Asi ano.
-Nicolas vidim teraz vsetko z uzasneho nadhladu. Mal by si to vyskusat aj ty.
-Ale nie su to vsetko len prazdne slova?
-Su. Ale chcela by som, aby sa svet aspon na chvilu zmenil na nadvorie stredovekeho hradu.

Ak s nou teraz nahodou spadnem bude to pruser. Fakt pruser. Ale uz sme aj tak dobehli Paula (na konci ho bohuzial obesia) a ostatnych.
A dobrodruzstvo je na zaciatku.


2 názory

Alojs
06. 08. 2008
Dát tip
zatím to neztrácí kvalitu, byť to dementně čtu na přeskáčku :) ale nebylo to chtěné. mám špatně mířené kliky.

FARAMIR
13. 11. 2002
Dát tip
BTW: Komu mam napisat aby Paul dostal milost resp. amnestiu...

ikarka
05. 07. 2002
Dát tip
tohle se mi četlo moc dobře... nechám se překvapit :-))*

gd
03. 07. 2002
Dát tip
Nech to tady, jak to je... Je to bezva a pokračování to nepotřebuje... Je to přece hotový!!!

Vole
03. 07. 2002
Dát tip
gd: dakovat za kritika. pokracovanie... no nechat sa prekvapit :)))

Vole
03. 07. 2002
Dát tip
gd: dakovat za kritika. pokracovanie... no nechat sa prekvapit :)))

gd
03. 07. 2002
Dát tip
Nemít zač.

_lubka_
01. 05. 2002
Dát tip
tak toto je ono! pokracuj, viem, ze akk sa ti bude chciet, tak budes. a musi sa ti chciet, lebo je to strasne dobre, cloviecik :)

rebelqa
01. 05. 2002
Dát tip
len taq dalej :)) _lubka_ zdravim, to sme sa dnes asi minuli:)))))

Vole
29. 04. 2002
Dát tip
a co nam este povies?

Spvrivs
24. 04. 2002
Dát tip
Pokud je konec (pardon, vlastně začátek) koncem, tak se (ten konec) líbí. :-)

Vole
24. 04. 2002
Dát tip
ou jeee...!!! tak dik :)

Kandelabr
23. 04. 2002
Dát tip
jo, tohle je dobré. originální a svým způsobem roztomilé.trošku absurdní. vtipné. prostě na tip

Print
22. 04. 2002
Dát tip
:-) *!

Nuitík
21. 04. 2002
Dát tip
mám z toho různé pocity... ale konec je dobrý, je to konec?*

Vole
19. 04. 2002
Dát tip
oui!

Bix
16. 04. 2002
Dát tip
tak tu už som bola...predtým....že ?

Vole
16. 04. 2002
Dát tip
ano lebo som si povedal ze je to blbost a vymazal som to, ale potom sa mi to zase zacalo celkom pacit takze som to napisal znovu... ale inak som uplne normalny chalan...:-)

Marthin
16. 04. 2002
Dát tip
Bude něco dál?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru