Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tabák

04. 06. 2018
1
4
394
Autor
RaKu

Bulba

Libeňský sběrač sběru.

Žil v jednou Libeňském baráku s pavlači. Živil se sháněním sběru a dalších komodit, které se dají zpeněžit.

  Svůj důchod dal vždy po jeho výplatě do staré krabice od doutníků. Když nikdo v celém domě již neměl ani korunu, tak on ano. Půjčoval ochotně, a věděl, že své dostane zpět.

  Jezdil s dvoukolákem po celé Libni, všichni ho znali, zajížděl do dvorů a sbíral hromádky toho co již lidé nepotřebují.

  Když se hodil do gala, lidé ho nepoznávali, byl to velký švihák. Boty si nechával šít ševcem, to byl velký přepych, stálo to tenkrát více jak dvě výplaty.

  Když vyrazil do města, nikdo nevěděl kam jde.

Vracíval se k ránu, ale brzy na to, opět vyrazil na svou obchůzku.

  Psal se rok 1970. Jeho jméno není podstatné. Po jeho smrti pokoj dlouho voněl Tarasem Bulbou.


 


4 názory

RaKu
05. 06. 2018
Dát tip

Bulba chodil za lehkými ženami, asi.


Dibík
05. 06. 2018
Dát tip

s Bohumilem Hrabalem k Tygrovi. Libeňsky libé :)


agáta5
05. 06. 2018
Dát tip

mě se to moc líbilo... kam sakra ten bulba chodil... to mě vrtá hlavou


Gora
04. 06. 2018
Dát tip

Tvé momentky si na nic nehrají, snaž se je trochu rozvinout - třeba popis toho člověka, píšeš jen, že byl velký fešák, když se oblékl svátečně...také k jeho pokoji by se dalo dodat víc než jen ta vůně tabáku...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru