Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O hloupém Honzovi

11. 06. 2018
6
10
839
Autor
Zordon

Král vyhlásil, že dá princeznu za ženu tomu, kdo se utká s drakem. Nikdo z udatných rytířů se nehlásil a jen hloupý Honza si myslel, že se bojí draka.


10 názorů

patricia w.
23. 06. 2018
Dát tip

dobrá pohádka :)


Diana
15. 06. 2018
Dát tip

Šereda je málo, Kolobajdo, to by se jí rytíři nebáli, nejspíš byla pěkná, ale megera! :-)


Kolobajda
15. 06. 2018
Dát tip

A teď moje verze (pro Aleše): Princezna byla šereda a proto rytíři nemají zájem. Jen Honza si to vyložil špatně.   o))

That´s true? Až to pochopím i já, nebo mně někdo ubezpečí, že se nepletu, DB.


tarijensis
14. 06. 2018
Dát tip

pro aleše- hloupý Honza se nebojí ničeho a rytíři nemají strach z draka

  jestli se nepletu HiHiHi


Yan73
13. 06. 2018
Dát tip

:)


pořád v tom hledám nějaký skrytý smysl...a pořád mi vychází, že Honza se bojí draka. chápu to dobře?


Kočkodan
12. 06. 2018
Dát tip
O hloupém Honzovi není dílko hloupého autora. Tedy s jistotou ne nevtipného. ;-)

Zordon
12. 06. 2018
Dát tip

Whitesnaku, já dělám chyb hromady, ale tady jsem přesvědčen, že je to správně.


Diana
12. 06. 2018
Dát tip

:-) Dobrý vtip! :-)*


Whitesnake
12. 06. 2018
Dát tip

Vtipné a bylo by ještě vtipnější, kdyby byla druhá věta gramaticky správně. Takhle je to tak nějak "kouzlo nechtěného".


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru