Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jedle

11. 06. 2018
10
25
393
Autor
MKbaby

Šplhaly veverky po jedli,
pěkně tu jedli ojedly.
Kdyby však na ni šplhal hroch,
jedli by nikdo už nepomoh...


25 názorů

MKbaby
17. 06. 2018
Dát tip

Candát je fajn rybička a to příslušenství okolo vypadá taky úžasně ;-)


8hanka
17. 06. 2018
Dát tip

ak pácham nejaký hriech, tak len čo sa  obžerstva týka, môžeš byť pokojný, myslím len na plný tanier, kolouškov prenechávam iným:) Napríklad včera som si na Štrbskom plese dala  filet zo zubáča so zemiakovou krustou, jablkovo-hruškovým pyré a skvelým rukolovým šalátom, báseň...


MKbaby
14. 06. 2018
Dát tip
Vinohradské lázně jsou ti zcela k disposici, Hani. Myslím si, že i kdyby byla chuť na nějaké nemravnosti, nebylo by po našich léčebných kúrách sil ;-)

8hanka
14. 06. 2018
Dát tip

Peťoooo, ozdravný pobyt s liečením dobrotami, to je nádhera...normálne si ma nalomil:) Jedlo je korenie života:))))

Nechce sa mi variť len  kvôli sebe, keď prídu deti, pýtam sa, čo by chceli a pomaly hľadám v kuchárskych knihách ako na to, to vieš, dôchodcovský vek, zabúdam:)


MKbaby
13. 06. 2018
Dát tip

Samozřejmě že oceňuju vaši věrnost, Hani :-) Chybí mi ještě sípot v korunách stromů, i když v klubu neumětelů ji ještě nemáme ;-)

To víš, že jsem se nenechal oškubat dohola, až pojedeš do Prahy, ozvi se, zajedeme na kachničku po vietnamsku do Sapy nebo něco uklohníme. Já, když jsem sám, taky moc nevařím, protože mne baví vařit pro vděčné strávníky, ne sám pro sebe, takže to taky flákám. Přijeď, pojmeme to jako lázně, jako ozdravný pobyt, a budeme se léčit dobrotami :-)


8hanka
13. 06. 2018
Dát tip

a ktože Ti, Peťo, ešte v háreme chýba? Nebude to len štatistická chyba?

Oceňuješ vernosť, vieru s akou  sme Ťa čakali? Dúfam že si už zase slobodný a aj nejaké korunky Ti zostali:) Až ľúto je mi, že si ďaleko v susednej zemi, k Tvojim plným hrncom  dlhá veru  cesta a v mojom žalúdku stále veľa miesta,  o mäsku, omáčkach, môžem iba snívať, variť sa mi nechce, len chlebom som živá :)

 


MKbaby
13. 06. 2018
Dát tip
Hani, ahoooooj, mávám Ti z Prahy a posílám ti přání dobré chuti, protože vím, že ráda papáš :-) Tak už vás tu mám, holky moje zlaté, skoro všechny :-)

8hanka
13. 06. 2018
Dát tip

po rokoch sa zjaví a hneď sú tu davy, každý tlieska, pekne víta, čože je to za prevíta, dúfam, že máš len dobré správy, ako inak, Trenčín zdraví


MKbaby
13. 06. 2018
Dát tip

Ahoj, gabi, fakt ti bylo po mně smutno? Tak to se pokusím tě už nezarmoutit :-) A ta labužníčka (mohol bych povedať maškrtníčka) není náhodou z Trenčína?


no comment...:o)


aleši :)))

nejen oko? niektorí sa od radosti pocikali? básnícka otázka, netreba odpoveď


jedna? oko tu nezůstalo suché...a nejen oko...:o)


bejbeee se vrací, to bude radosti! viem o jednej, čo si za tebou poplakala, ale ona sa isto iste v krátkom čase prihlási sama, neprezradím ju, labužníčku :)


MKbaby
12. 06. 2018
Dát tip
A jak rád vidím já vás! Nechystá se nějaký neumětelský sraz? Uctil bych vás kancem se šípkovou :-)

Čudla
12. 06. 2018
Dát tip

Zdravím Tě chlape.. Kde ses toulal? Rád Tě tu zase vidím. /*


Diana
12. 06. 2018
Dát tip

Ahoj, nezapomněli jsme! Mám tadost, že tě zas vidím. Básnička príma'*** 


o hó!!! vítej strýčku jedličko!!!! :o)


MKbaby
12. 06. 2018
Dát tip

Pořídím ti, kočko, danu,

bys nebyla pořád březí,

když nezdrhneš kočkodanu,

opičák ten nezná mezí :-)


Kočkodan
12. 06. 2018
Dát tip
A já zase lehce káravě zvednu ukazováček (zatím tento prst), abych tě varoval před extremismem. Bajvočko 17 let tady nejsi (= počet dílek 0) a pak se nás pro změnu zase pokoušíš strhat! :-)

MKbaby
11. 06. 2018
Dát tip

Nazdar, opičáku, taky rád cítím tvoji internetovou stopu :-) Je jasné, že to tu beze mne upadalo, ale já to zase zvednu :-)


Kočkodan
11. 06. 2018
Dát tip
Sakra chlape, to je dobře, že tvoje Männerpauza netrvala až do smrti a zavedená značka MKbaby se vrací na písmácký trh. Tvůj návrat řadím co do významu hned za Lassii a velkého blondýna.

MKbaby
11. 06. 2018
Dát tip

Ano, mám, a dokonce ne pod mostem, přežil jsem a opět vstal z popela ;-)


Kolobajda
11. 06. 2018
Dát tip

Ahoj!!! Ty máš svou matraci?    ; -))  /**


MKbaby
11. 06. 2018
Dát tip

Jsem rád, že nejsem zatracen.

To píšu ze své matrace :-)


Gora
11. 06. 2018
Dát tip

Nic z ostrovtipu jsi neztratil - není tu, kdo by tě zatratil!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru