Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bolest

14. 06. 2018
0
1
134
Autor
D.V.

Bolest

Bolest ta neklepe,vchází a nezve se.

Pláču pro hlouposti v hořícím domě.

Láska která pálí, žárlí a nesnese,

říká si o místo, ne kdesi ve mě.

 

Moje krev je řeka smutku,

jak z ní země ty můžeš pít.

Zajedno s oltářem, živou obětí,

ze slzí potu hněteš klid.

 

Hodina smrti lidmi zulíbaná,

milenka nejsladší, lůžkem z kříže,

hrůzou i rozkoší pravda nahá,

v kalichu čeká, láskou dýše.

 

Blaze je ovci, že nic netuší,

těžko jí chvilenku, kterou probeká.

Bolest ta rodí se hnedle na duši,

výkřikem prvním člověka.


1 názor

Musaši
28. 06. 2018
Dát tip

Vidím,že jsi tady nový a tak tě tady vítám.

Psát vázaným veršem v dnešní době je velmi nevděčné,ale tady na Písmáku vždycky najdeš pár lidí,které vázaný verš zajímá a někteří ti mohou i dobře poradit..Kritiky ale bývají někdy dost drsné,tak se nelekni.Pokud se chceš někam posunout,musíš drsnější kritiky vydržet,něco si z nich vzít a hlavně komunikovat s ostatními.

Já píšu prakticky výhradně haiku,ale tento měsíc tady mám i vázané verše "Dva hlasy". - To abys viděl,jak píše ten,kdo tě bude případně kritizovat. Samozřejmě by mě zajímal tvůj názor na moje verše,ale nevím,jestli by tebe zajímalo,co si o tvých verších myslím já. Zajímalo by tě to ? - Ptám se protože někteří lidé si tady prostě stačí sami,zatímco já jsem člověk komunikativní či spíše ukecaný jako Švejk.. Nerad bych ale někomu vnucoval něco,o co třeba vůbec nemá zájem.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru